Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 3 april 2017 från mobil enhet

Helt okej hotell med trevligt rum och sköna sängar. Kom väldigt sent så har ej provat restaurangen och inte heller SPA avdelningen men frukosten var bra. Rummet var välstädat. Trevlig personal i receptionen och bra parkering.

Restyp: Reste i arbetet
1  Tack 541evan
Omdömet skrevs 2 april 2017

Hotellet ger sig ut för att vara 4-stjärnigt men hade passat bättre som vandrarhem. Väldigt liten toalett där toalettstolen stod så nära ena väggen att det knappt gick att sätta sig ned. Duschen var inklämd i litet utrymme precis innanför rumsdörren och det fanns inga krokar för handdukar och du klev rätt ut på parkettgolvet. Totalt omöjligt. Sunkigt ställe över huvudtaget. Frukosten var ganska ok men det som skulle vara varmt var endast ljummet. Undvik detta ställe!

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Britta301
Thomas A, Informationsansvarig på Scandic Arvika, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2017

Hej!
Tack för din feedback, den är viktig för oss för att kunna bli bättre.
Just detta rum du fick är 1 av 2 som har just dusch på ena sidan och toalett på andra.
Att man skall undvika oss tycker vi är hårt betyg då vi har gott om nöjda gäster så ta gärna kontakt med mig (Thomas) vid nästa stop så skall jag se till att Ni får en toppenvistelse!

Omdömet skrevs 27 mars 2017

Centralt och bra läge. Fin spa avdelning när man kan koppla av efter ett arbetspass.Stora rum. Bra frukost med stort utbud. Trevlig personal. Fin liten servering där man kan koppla av med någon form av dryck. Kan varmt rekomendera detta hotell.

Tack andersuohlsson
Omdömet skrevs 9 mars 2017

Mycket bra och centralt läge. Vi fick ett stort rymligt rum där det enkelt fick plats en hel familj. God frukost med rejält utbud. Barnen uppskattade mycket sina presenter vid incheckningen. Både kortleken och tatueringarna användes flitigt...
Trevligt med pool och jacuzzi, det uppskattade familjen, särkilt barnen mycket.
Vi återkommer gärna till detta hotell.

Tack KungsholmenAE
Omdömet skrevs 1 mars 2017

Rummet i annexet är helt Ok. Restaurangen serverar jättebra mat. Frukost Ok.
Läget är bra med god parkering.Trevlig och hjälpsam personal. Saknar kvällstidning. Hotellet har spa-anläggning.
After work på fredagskvällen gör det svårt med tillgång till bord.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack cbg250