“Fint”
Omdöme om Café Elis

Café Elis
Rankad som nr 18 av 36 Restauranger i Arvika
Omdömet skrevs 28 maj 2023

Jag tog en Morsdagsmeny med räksmörgås och kaffe. Mycket trevligt och lugnt ställe. Jag var först inne på museet.

Tack 192ullam

Omdömet skrevs 28 maj 2023

vacker och rogivande miljö med God Mat och förstklassig service. Ser fram emot nästa besök med 30 årsfirandet

Tack 141jonnya
Omdömet skrevs 21 maj 2023 från mobil enhet

Smaklös och väldigt lite mat. Köpte sopplunch och fick så lite soppa att när skeden låg i tallriken rann soppan inte in på skeden.
Åt mig halvmatt på torrt bröd med humus.
De kunde åtminstone saltat den lilla soppan.

Tack Compass39501604319
Omdömet skrevs 20 mars 2023 från mobil enhet

Mycket trevligt café med lunch. I samband med museibesöket passade vi på att fika här. En mycket god blåbärscheesecake. Trevliga lunchrätter på menyn.

Datum för besöket: mars 2023
Tack carlhenrikp
Omdömet skrevs 29 februari 2020

Blev uppvaktad med sopplunch och besök på Rackstamuseet. Vilken trivsam och minnesvärd gåva! Välkomnas av Maria och hennes praktikant som ger oss fin service. Dagens jättegoda soppa har kokats på färsk sparris i caféets kök. Soppan serveras med räkor, bröd, ost och smör.Måltidsdryck, kaffe och kaka ingår. Pris 85 kr. Vi äter oss rejält mätta, du gärna får ta om, vilket alla i vår grupp gör då den smakar så gott.
Runt väggarna finns tecknade porträtt av konstnärer och hantverkare från Arvikatrakten målade av Jörgen Zetterqvist.

Datum för besöket: februari 2020
Tack gulu1954

Resenärer som tittade på Café Elis tittade också på

Arvika, Värmlands län

Besökt Café Elis? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.