“Hög pris för en liten pizza”
Omdöme om Viktor's Pizzeria

Viktor's Pizzeria
Rankad som nr 19 av 36 Restauranger i Arvika
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Om du har din plånbok kär, välj ej detta stället. Det finns billigare och bättre alternativ för pizza i Arvika.

Datum för besöket: februari 2020
Tack SynsIT

Omdömet skrevs 10 december 2019 från mobil enhet

Superbra bemötande. Trevlig personal. Lättillgänglig pizzeria. Väldigt välkomponerad meny. Den ligger på Magasinsgatan i Arvika!!!

Datum för besöket: december 2019
Tack AnnF1329
Omdömet skrevs 22 juni 2018 från mobil enhet

Trevligt personal och snabba.
Mycket på pizzaen och dom lägger gärna på mera. Shishkebab special är nog till två :)

Datum för besöket: juni 2018
Tack sarriette
Omdömet skrevs 12 februari 2017

Trevlig personal, kebab här brukar vara mycket bra, pizzorna varierar i kvalité. Centralt och bra när man är i stan.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Global401440
Omdömet skrevs 16 oktober 2016 från mobil enhet

Pizzan här är fantastiskt god på kvällarna/nätterna. De är mindre och dyrare men så fantastiskt mycket godare utan att jag vet varför. Det har inget att göra med att jag är alkoholpåverkad eller inte. Äter oftast där nykter och det är helt olik smak på pizzorna beroende på tiden på dygnet. Så ska du käka där så gör det sent på kvällen/natten.

Datum för besöket: juli 2016
Tack flamingohoppare

Resenärer som tittade på Viktor's Pizzeria tittade också på

Arvika, Värmlands län

Besökt Viktor's Pizzeria? Berätta vad du tyckte!