“Restaurang”

Rankad som nr 51 av 306 Restauranger i Tavira
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Besökte denna för att äta middag men as menyn var undermålig och fastnade efter viss tvekan för en hamburgare som man inte kan misslyckas med, men ack vad jag bedrog mig, serverades med bröd och jag tror att det var en baconskiva, eller någonting svart och tyvärr inget annat mellan brödet och själva burgaren. Beklagligt och dålig service.

Datum för besöket: september 2018
1  Tack 81_kef

Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

En trevlig restaurang på en mysig terrass. Maten var god och vällagad. Tog en steak portugese som var väldigt god och fresh mushrooms till förrätt.

Datum för besöket: juli 2018
Tack henkeakerlund
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Älskar du en god fisk är detta den rätta restaurangen att besöka! Familjeägt ställe där Engelska går bra!
Prova deras Havsabborre med apelsinsås...

Datum för besöket: mars 2018
Tack fruttan
Omdömet skrevs 11 juni 2017

Populär restaurang året om och ofta svårt att få bord så bäst att boka innan. God mar och många goda viner. Ägaren är mycket intresserad av viner så be om rekommendation. Personalen är mycket vänlig och serviceminded.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Maria M
Omdömet skrevs 16 februari 2016

Som pensionär i Tavira har jag provat de flesta restauranger i Tavira. Brisa hör till de tre ställen jag helst går till och ligger nog i topp av dessa tre. Ingen lyxrestarang men mycket god mat och trevlig personal till mycket rimligt pris.

Datum för besöket: januari 2016
Tack Rickie K

Resenärer som tittade på Restaurante Brisa do Rio tittade också på

Tavira, Faro District

Besökt Restaurante Brisa do Rio? Berätta vad du tyckte!