“Fisk!”

Rankad som nr 32 av 297 Restauranger i Tavira
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Älskar du en god fisk är detta den rätta restaurangen att besöka! Familjeägt ställe där Engelska går bra!
Prova deras Havsabborre med apelsinsås...

Tack fruttan

Omdömet skrevs 11 juni 2017

Populär restaurang året om och ofta svårt att få bord så bäst att boka innan. God mar och många goda viner. Ägaren är mycket intresserad av viner så be om rekommendation. Personalen är mycket vänlig och serviceminded.

Tack Maria M
Omdömet skrevs 16 februari 2016

Som pensionär i Tavira har jag provat de flesta restauranger i Tavira. Brisa hör till de tre ställen jag helst går till och ligger nog i topp av dessa tre. Ingen lyxrestarang men mycket god mat och trevlig personal till mycket rimligt pris.

Tack Rickie K
Omdömet skrevs 15 april 2015

Bris do Rio är en klassisk portugisisk restaurang med betoning på fisk. Deras grillade Dourada är härlig och prisvärd, men även kötträtterna är väl värda att testa.

Tack Annica L
Omdömet skrevs 7 augusti 2014

Litet trångt och mysigt med god mat och bra service. Ett tips, var där och köa före öppningstid kl.20.00 om ni inte bokat bord för stället är väldigt populärt

• Atmosfär
Tack Bertil J

Resenärer som tittade på Restaurante Brisa do Rio tittade också på

Tavira, Faro District

Besökt Restaurante Brisa do Rio? Berätta vad du tyckte!