“Fisk och skaldjur av högsta klass!”

Skagen Fiskerestaurant
Rankad som nr 7 av 59 Restauranger i Skagen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar

Ganska oansenlig restaurang på utsidan, men ack va flott invändigt. Mysigt belägen i hamnen, med perfekt inramning för en middag från havet! Trevlig och proffsig personal som rekommenderade lysande rätter av fisk och skaldjur. Därtill läckra viner och bra öl. En fantastisk kväll till överkomligt pris!

Datum för besöket: september 2020
Tack Jonas J
Trinexxx, Markedsføring på Skagen Fiskerestaurant, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan

Hi Jah_Json
Tak for dit besøg. Vi er glade for at i synes om Skagen Fiskerestaurant og synes både om vores tjenere, maden, stemningen og drikkevarer.
Vi håber at måtte byde jer velkommen igen.
Mvh. Trine

En klar besvikelse. Förväntade mig att en fiskrestaurang skulle servera det bästa från havet. Men både min Fish & Chips och fruns marulksburgare var totalt smaklösa. Till och med pommes frites var bedrövliga. Ångrar att vi inte besökte Pakhuset istället.

Datum för besöket: september 2020
Tack HansF236
Trinexxx, Markedsføring på Skagen Fiskerestaurant, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Hans
Tak for dit besøg.
Vi kan kun beklage at vi ikke lever op til dine forventninger.
Pakhuset er også et dejligt sted.
Mvh. Trine

Omdömet skrevs 4 juni 2020

I förrgår till lunch var jag nere på Skagen fiskeresturang och blev bemött av glada ansikten från personalen och skratt. Resturangen har en fantastisk atmosfär och serverar en underbar moulefrit som jag skulle rekommendera om du har vägarna förbi!

Datum för besöket: juni 2020
Tack Foodsaara
Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

Mycket mysigt och välbesökt ställe nere i hamnen, sand på golvet och mycket trevlig personal. Har fantastiska rätter från havet! Bra priser!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack MikaelMansson
Omdömet skrevs 5 september 2019

Bara att sitta precis intill gästhamnen och se allt båtliv är fantastiskt. Att sedan njuta av en god fiskrätt, väl tillagad och med ett smil gör inte upplevelsen sämre!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Hans-Olof S

Resenärer som tittade på Skagen Fiskerestaurant tittade också på

Skagen, North Jutland

Skagen, North Jutland

Besökt Skagen Fiskerestaurant? Berätta vad du tyckte!