Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Camilla P

Toppencamping för hela familjen!

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 12 juli 2021från mobil enhet
Några nätters campingupplevelse som gav stark mersmak! Fina och fräscha toaletter, duschar och allmänna utrymmen. Goda frukostmöjligheter i restaurangen underlättade för oss som bodde i tält. Många roliga aktiviteter på området för både barn och vuxna. Vi gillade också det lilla tåget man kunde åka med till stranden! Vi kommer tillbaka!
Datum för vistelsen: juni 2021
Tips för att välja rum: Ta gärna med cyklar till barnen!
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
1 788 kr
Rumsservice
    1 498 kr
10.0 km från Gullbrannagården
Restaurang
Midsommar firande med musik och dans
  • Expedia.com
    1 723 kr
11.0 km från Gullbrannagården
Visa fler hotell i Gullbranna
Omdömet skrevs 12 juli 2021

Gullbrannagården är en fantastisk camping för hela familjen. Många aktiviteter och samlingar, MTB-bana, minigolf och mycket mer. Barnen älskar att vara här och för oss föräldrar känns det som en väldigt trygg miljö.
Det är välskött, rent och snyggt. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Jag rekommenderar varmt Gullbrannagården!

Tack saravN2509DU
Omdömet skrevs 12 juli 2021 från mobil enhet

Gullbrannagården passar verkligen hela familjen. Vacker miljö, fräscha lokaler och trevlig personal. Närheten till havet med både sandstrand och klippor är ett plus.
Det finns många aktiviteter, både schemalagda med ett gårdsgäng och andra som man gör när det passar en själv. Nytt från förra året är t.ex. fotbollsgolf och en mountainbikebana som vi använt mycket.
Tonårsbarnen har uppskattat programpunkten ”Sommarpuls” som funnits några kvällar i veckan.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Csem2021
Omdömet skrevs 11 juli 2021 från mobil enhet

Vår familjesemester vecka med vårt barnbarn blev en toppen vecka för alla åldrar.
Vi hade bokat en större mycket trevlig stuga som kallas Västkuststuga med stort vardagsrum, separat kök med matrum och sovrummet med 2 våningssängar, och naturligtvis toalett och duschrum. Om man önskar finns också bäddbar säng i vardagsrummet.
Då vädret var bra så använde vi den stora uteplatsen under tak med trädgårdsmöbler till de flesta måltider.

Gullbrannagårdens har ett stort antal boendeformer med stugor i olika storlekar och lägenheter fullt utrustade med kök och toalett/dusch. Bor man enklar i rum med vandrahemsstandard (nyrenoverat i år) finns gemensamt kök i respektive byggnad att använda eller har man som de flesta campare husvagn, husbil eller tält och då finns 3 fina servicehus med hög standard att använd.

Hela centrala anläggningen ligger i ett grönt och lummigt område med många träd och blomster arrangemang som ger ett lugnt och grönt intryck.
Det finns en mängd aktiviteter att använda och delta i för alla åldrar såsom barnteater ”Kullaget”, en mängd tävlingar och upptåg , flera lekplatser, stutsmattor, linbana, mindre fotbollsplaner , BMX-bana och hästkäppsbana mm för de yngre barnen. Vårt barnbarn 7 år njöt av alla aktiviteter och möjligheter Nytt i år var ett åka med ett badtåg till den fina stora sandstranden i Laholmsbukten.
För sportintresserade finns tennisbana, beachbollplaner, minigolf, fotbollsgolf och frisbeegolf. För tonår och äldre publik fanns flera mycket uppskattade konserter med fina artister att boka till en rimlig kostnad enligt ”GF Sommar”satsningen i två stora konsert hallar och en Kyrka!
Allt proffsigt ordnat enligt alla Covid restriktioner.

Önskar man äta finns en stor fin resturang med dagens rätt och alacarte meny på kvällarna. Här var pizzan en favorit!.
Vissa kvällar fanns också enklare hamburgegrill i resturang-parken.

En mindre service butik finns också där camping/bad artiklar finns samt naturligtvis livsmedel och för oss viktigt färska nybakade frallor varje morgon!

Vi har varit på Gulbrannagården tidigare och kommer absolut igen nästa år!!

1  Tack peraxeln

Hej
Kan verkligen rekommendera denna familjecamping.
Hög servicenivå med närheten till fantastiska sandstränder.
Ett plus är alla aktiviteter för barn. Man kan köpa biljetter till ett litet tåg som åker ner till havet. Barnen älskar det.
Snyggt, säkert och barnvänligt.
Vi kommer tillbaka.
Tomas

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack tj843
Omdömet skrevs 11 juli 2021 från mobil enhet

Lugn, avkopplande miljö. Moderna servicebyggnader. Rent och snyggt överallt och trevlig, hjälpsam personal. Mycket att göra även när det inte är strandväder, som mountainbikebana, minigolf, fotbollsgolf, barnsamlingar och aktiviteter för tonåringar. Bästa platsen för semester för alla åldrar!

Tack sofiasN21DV