“En härlig lunch men ha gott om tid”
Omdöme om Trompete

Trompete
Rankad som nr 28 av 1 131 Restauranger i Riga
Omdömet skrevs 6 oktober 2017 från mobil enhet

Vi smet in en fredag en regnig dag i Riga. Vi valde en soppa och sallad. Ett glas vin ingick då det var fredag! Supergod lunch men det tog mer än en halvtimme före maten kom. Ett mysigt ställe som är väl värt ett besök men ha gott om tid köket gör sig ingen brådska även om du väljer från lunchmenyn. Prisvärt!

Tack Jeanette T

Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Den absolut Bästa burgaren vi någonsin ätit! Helt klart värt ett besök mycket mat och väldigt prisvärt!

Tack Smultronblomma
Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Vi var ett större sällskap som besökte detta ställe för en lunch.
Vi beställde in många rätter som vi delade på. Vi var väldigt nöjda med mat,dryck och vin.
Stället är ganska enkelt och passade
väldigt bra för lunch
Priserna var väldigt rimliga om man är van vid Stockholms priser
Servicen var trevlig och bra

Tack Mno4
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt bra lunchställe som inte ser ut mkt för världen. Salladen var aningen snålt tilltagen men fantastiska musslor, pizzor och burgare. Ett måste i Riga!

Tack jonaslasvensson
Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat och service! Supermysigt. Det var väldigt trevligt att de hade live-musik! Prisvärt!!

Tack careydaniel

Resenärer som tittade på Trompete tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Trompete? Berätta vad du tyckte!