“Kan nästan inte bli bättre..”
Omdöme om Forest

Forest
Rankad som nr 31 av 1 195 Restauranger i Riga
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Trevlig och mycket hjälpsam personal som troligtvis har ett av dom bästa köken i Riga, avnjut en 2-rätters middag som kompletterades med små mellanrätter som köket bjud på. Lugn atmosfär som passar båda mindre och större sällskap. Provade deras fiskrätter som var något utöver det vanliga. Kökets inrikting är internationell med lokal anknytning. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: december 2017
Tack Kronan66

Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Liten mysig resturang men oj vilken service å himmel.vilken.mat vi tog förrätt å varmrätt å fick även * mellanrätt^ personalen var mer än super trevlig från början till slut återkommer mer än gärna mycket bättre service å.smak.än hemma i Sverige

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Catrin S
Omdömet skrevs 19 oktober 2016 från mobil enhet

Trevlig restaurang med hög svansföring. Var inte så hög belastning vilket gjorde det lätt att få plats. Fint presenterad mat och god men inte av toppkvalitet. Mycket prisvärt och värt ett besök.

Datum för besöket: oktober 2016
2  Tack Hakan W
Omdömet skrevs 27 mars 2016 från mobil enhet

Otroligt trevlig och korrekt service! Amusee direkt när vi hade beställt, förrätterna var underbara, det bjöds på en mellanrätt, fisken till varmrätt var magisk och de komponerade en efterrätt åt oss på vår förfrågan i en skål av is. Rekommenderas verkligen. Vi betalade EUR 97 för 5-rätters med mycket gott vin för 2 personer.

Datum för besöket: mars 2016
3  Tack Trillingmamma
Omdömet skrevs 13 mars 2016 från mobil enhet

Vi tvekade lite när vi klev in i restaurangen då den var helt tom. Vår oro kom dock på skam. Vilken mat!!! Snyggt, vällagat och fantastiskt gott. Trevlig kunnig personal gjorde besöket till en höjdare. Ska vi anmärka på något skall det vara vissa delar av pianistens låtval som stundom gick åt det mer maniska.
Vi går gärna dit igen.

Datum för besöket: mars 2016
5  Tack JanOlleMartin

Resenärer som tittade på Forest tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Forest? Berätta vad du tyckte!