“Urvalet på maträtter”

Kök: Europeiskt, Lettiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs december 15 2016

På Lido finns det ett otroligt utbud av maträtter. Det finns något att välja på för alla smaker. Fräscht och prisvärt. Jag kan helt klart rekommendera ett besök där. Skulle gärna besöka Lida på sommaren och tillsammans med mina barnbarn

Tack Malou G

Omdömet skrevs december 9 2016

Enkel och välsmakande mat till bra priser.
Smidigt att välja från en buffé med c:a 15 olika alternativ. Maten var vällagad och smakade bra.
Väl värt pengarna.

Tack Mr_Mzungu
Omdömet skrevs september 14 2016 från mobil enhet

Vi gick in och tittade för att vi hade hört talas om den och ville testa deras genuina kök. Men det var såååå mycket saker att välja mellan. Ingen ordning. Det var olika priser på allt. Till och med på vilken sås du lade på tallriken. Så rörigt.. ännu värre om du inte kan deras språk. Miljön var också som en skolmatsal.

Vi valde att gå till en annan restaurang istället!

Tack Jeanette B
Omdömet skrevs april 30 2016 från mobil enhet

Bra och billigt. Runt 5-7€ så får du en tallrik kött och tillbehör. Öl för typ 2€. Det är bricklunch och överraskande många letter dricker mjölk?

Tack Anders P
Omdömet skrevs mars 20 2016 från mobil enhet

Mysig lokal med bra läge, men det fanns ingen vegetarisk kost där. Vi frågade och fick svaret att deras vegetariska alternativ var "potatis och ris". Inte något ställe för en vegetarian att besöka.

Tack Kim W

Resenärer som tittade på Lido Alus Seta tittade också på

Riga, Riga Region

Riga, Riga Region

Besökt Lido Alus Seta? Berätta vad du tyckte!