“God indisk mat”
Omdöme om Singh's

Singh's
Rankad som nr 36 av 1 050 Restauranger i Riga
Omdömet skrevs april 11 2017 från mobil enhet

Kanske ingen resturang man ska välja om man vill ha en romantisk middag på tu man hand. Lite väl stark belysning kvällstid och inte så mycket utrymme mellan borden men maten var väldigt god och prisvärd.

Tack Rockenrolla

Omdömet skrevs mars 5 2017

Vi var 3 personer som kom utan förbokning kl. 19.00 och det var inga problem en tisdagkväll på denna välbesökta restaurang. Mycket god mat men det tog sin tid att få maten till bordet.C:a 45 minuter vilket man glömde när man började äta den goda maten.

Tack Marina1953
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs januari 4 2017

VIKTIGT! " Kryddigt " på detta ställe innebär verkligen kryddigt. Satsa på medium eller mild om du inte är van vid riktigt kryddstark mat.

Jag älskade maten, personalen var verkligen vänlig och det var väl värt priset. Huvudrätten var supergod, men jag valde "kryddigt " vilket jag beklagar, det blev för mycket. Men där har jag mig själv att skylla.

De har en hel del lunchpaket som är utmärkta och billiga.

1  Tack Rikard H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs januari 2 2017 från mobil enhet

Mycket god och väldigt stark mat. Stark här betyder verkligen stark, dvs inte "svensk stark". Testade den indiska osten som stark, jag klarade den precis med mycket vatten och öl. Beställde sedan Singapuri chicken som medel, mycket god. Bra service. Trist ölutbud.

Tack Christofer P
Omdömet skrevs juni 28 2016 från mobil enhet

Restaurangen låg en bit bort men det var väl värt att gå dit. Fantastiskt god mat och service. Priserna låg på en bra nivå. Vi åt 3-rätters och var nöjda med allt.

Tack plexusulricehamn

Resenärer som tittade på Singh's tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Singh's? Berätta vad du tyckte!