“Väldigt god lunch till fantastiskt pris”
Omdöme om Kolonade

Kolonade
Rankad som nr 36 av 1 178 Restauranger i Riga
Kök: Europeiskt, Internationellt, Lettiskt
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Åt en lunch här som var riktigt billig och vi fick väldigt god mat med ambition och service med ambition. Kan verkligen rekommendera en lunch här.

1  Tack Robert A

Omdömet skrevs 8 februari 2017 från mobil enhet

Fantastisk god mat. Dyrare än vanlig lunch men helt klart värt om man vill unna sig. Till lunch behöver man inte heller boka bord.

1  Tack Viktoria E
Omdömet skrevs 2 februari 2017

Trevlig restauag som levererar god mat till ett rimligt pris, ingen lågprisrestaurang men för lite finare dining så funkar det bra.

1  Tack BoA5806
Omdömet skrevs 10 november 2016 från mobil enhet

Otroligt trevlig restaurang. God mat. Förrätten som vi åt var magiskt god. Personalen var glad och trevlig och tipsade gärna om sevärdheter och aktiviteter. När Man åt fick man ett värdebevis som man kunde handla för vid ett senare tillfälle. Gick väldigt bra att byta in detta mot ett glas vin.

Tack Teresia A
Omdömet skrevs 10 oktober 2016

Mycket bra restaurang med bra läge, nära centrum. God mat, mycket gott vin och trevlig personal. Mysigt att äta där på kvällen och njuta av den fina utsikten genom glasväggarna vilket gav en mycket trevlig stämning.

1  Tack Iceman_se

Resenärer som tittade på Kolonade tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Kolonade? Berätta vad du tyckte!