“Bra ställe för burgare”

Kök: Amerikanskt, Belgiskt, Holländskt, Street Food
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag
Omdömet skrevs augusti 3 2017 från mobil enhet

Sambon tyckte det var en av de bättre burgarna han ätit (dubbel burgaren). Själv åt jag lax-lins portionen som är ett lättare alternativ, var helt bra det med, men inte så stor portion. Man går in och beställer maten och betalar i förväg.

Tack Johanna S

Omdömet skrevs juli 15 2017 från mobil enhet

Okej. Det första som faktiskt slog mig av att få ägna min lunch tillsammans med min partner på detta moderna lunch-hak var att bilderna på de olika rätterna som fanns i menyn var ta mig tusan EXAKT som i verkligheten. Jag minns att när jag skulle ta en av deras (helt genialiska) pannkakor som hade ägg, rödlök, ost och spenat på, tänkte för mig själv att ja ja det kommer säkert inte vara allt på men jag blir nog mätt i alla fall. Well, tji fick jag. Pannkakan var hur snygg som helst, till och med snyggare än på bilden. Fräscht och välmedveten inredning, bra bemötande av personal, mycket att välja på i menyn och framför allt - riktigt god mat. Rekommenderas varmt som lunchställe!

Tack SofiaEkBerggren
Omdömet skrevs april 9 2017 från mobil enhet

Vi var här för att äta lunch. Vi beställde tre hamburgare, två pommes frites och en pannkaka som var av det matigare slaget.
Prisnivån på maten är lite hög och priset för dryck är alldeles för högt jämfört med många andra ställen i Riga.
Väntetiden för att få maten är lite lång. Vi fick vänta en bra stund och paret bredvid oss såg ut att börja misströsta innan de fick sin mat.
Det som serverades var gott och bra. Vällagat och trevligt presenterat. Ett stort minus var dock den yngre delen av personalen som dundrade fram som en stridsvagn och var mer intresserad av hur hon kunde ta sig fram istället för att ta hänsyn till gästerna.
Inte dåligt, men ett besök räcker.

Tack Didrik A
Omdömet skrevs april 10 2016 från mobil enhet

Har varit här två gånger. Första gången åt vi belgiska våfflor, dom var över förväntan. Väldigt goda!
Andra gången åt vi hamburgare, även dom var över förväntan. Tog dock en stund innan vi fick in dom.
Personalen som jobbar här är väldigt unga, verkar som dom inte har så bra koll på hur service sköts. När vi kom hit första gången fattade vi inte om man skulle gå fram och beställa eller om vi skulle sitta kvar vid bordet. Verkar som att det tar lite tid med allt på detta ställe.
Maten är iallafall bra, och det är de viktigaste. Men personalen drog ner helhetsbetyget.

Tack Carro89
Omdömet skrevs november 12 2015

Vi slank in på lunch när vi besökte Riga. Dom serverar burgare, olika pannkakor med en massa olika tillbehör och omeletter mm. Vi tog en burgare med blue cheese samt en omelett med korv som serverades med en fantastisk sallad.
Allt smakade mycket bra och var snyggt presenterat på tallrikarna.

Tack Doneri

Resenärer som tittade på Street Fries Kitchen tittade också på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Besökt Street Fries Kitchen? Berätta vad du tyckte!