“Tomten”

Kök: Steakhouse
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 18 september 2018 från mobil enhet

Sämsta restaurangen vi varit på vad gäller service. Maten ok om vi fått hjälp med tillbehör. Vinet husets kostade 21€ och tog slut. Vi gick 20 meter ner och handlade lite dricka, men se där extrapris vinet samma sort kostade 4,98€. Man blir alltid lika förvånad. Som sagt aldrig mer. Ta med eget salt och peppar.

Tack Hans L

Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Vi är mycket nöjda med kött och tillbehör. Personalen var tillgänglig och gav både råd och tips för tillbehör till maten. Att det kostar lite mer än på andra ställen var något vi förväntade oss pga läget och att det är en köttrestaurang. Priset är som en köttrestaurang hemma i Sverige. Vill du äta billigt så kan du äta på en annan restaurang. Vi fick både bra och god mat + god service.

Tack Oldsugarskull
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

- Dyrt, som i Sverige
- God Baltic kött!
- Ugnsbakad potatis flera dagar gammalt, torr gick inte att äta!
Sa det till servitris men fick betala ändå
- ”cola light” blev serverad (bakom baren) från burk sa hon och var avslagen, ingen kolsyra och fick betala
- Gott Baltic kött har RIGA överallt
-Service, kunde vara bättre-

Bråttom med att vi skulle beställa.
Varmrätt kom innan vi var klara med förrätten
Känsla av ” ät snabbt och gå”
Förutom oss fanns bara ett bord till

1000kr;
Förrätt köttsallad, kött som tuggummi med för oljiga hårda grönsaker

2 kött måltider från Baltic med gammal bakpotatis, 2 öl, 1 glas vin + avslagen Cola

Tack Pia L
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Besök nr. 3 på två år. Nöjd även denna gång. Välstekta och fina köttbitar med riktigt goda ugnsbakade potatis som tillbehör. Även efterrätterna var utsökta.
Trevlig och vänlig personal. Även om priserna ligger högre än en ”vanlig” restaurang i Riga, rekommenderas restaurangen varmt.

1  Tack Csaba81
Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Mycket god mat men väldigt dyr... fick in en flaska vatten och de tog betalat för två, dricks sa de när vi undrade...

Tack JennyD2389

Resenärer som tittade på Steiku Haoss tittade också på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Besökt Steiku Haoss? Berätta vad du tyckte!