“God mat i mysig miljö”

Kök: Steakhouse
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs oktober 21 2017 från mobil enhet

Maten var jättegod och personalen supertrevlig.
Restaurangen har en unik inredning som förhöjer upplevelsen

Tack Magnus S

Omdömet skrevs juli 31 2016 från mobil enhet

Hade blivit rekommenderat detta, hade lite förväntningar, men för priserna de hade här kan vi inte rekommendera detta. Servicen var bra, men maten var inte som vi hade tänkt oss.

Tack Pian8
Baiba S, Public Relations Manager på Steiku Haoss, svarade på det här omdömetSvarade oktober 3 2016

Thank you for visiting our restaurant! We are extremely sorry that you did not enjoy your food.

Omdömet skrevs juni 10 2016

Vi har varit här vid flera tillfällen under årens lopp, och varje gång har vi varit mycket nöjda. Ligger precis vid Kalku Iela vid Livu Laukums. Mycket bra urval av 1:a klassens kött och stekar (17 olika varianter). Kom ihåg att beställer du en köttbit ingår inget annat än själva köttet, därför måste man välja och beställa de tillbehör man vill ha, såsom såser, olika typer av potatis, sallader etc. etc. Kunnig och trevlig personal. Bra urval av goda viner. Hit återkommer vi alltid och kan därför rekommendera detta ställe på det varmaste. Det enda negativa är att det bara finns 1 toalett på gatuplanet (både för damer och herrar).

Tack Jan G
Baiba S, Public Relations Manager på Steiku Haoss, svarade på det här omdömetSvarade september 28 2016

Thank you for your positive review! We are happy, that you had such a good experience in our restaurant! It’s a honor to hear such a good words from our guests.

We are definitely looking forward to seeing you again soon!

Omdömet skrevs april 30 2016 från mobil enhet

Stekhus med kul inredning. Lite dyrt och maten var inget att hurra för. Personalen verkade inte ha så bra koll på kött. Köpte tonfisk och man skulle köpa till tillbehör, men när den kommer så var det en komplett portion, så köpte tillbehöret helt i onödan. De kunde inte heller rekommendera tillbehör utan sa "beror på vad du gillar". Maten funkar men inget särskilt. Testa något annat!

Tack Emma Z
Baiba S, Public Relations Manager på Steiku Haoss, svarade på det här omdömetSvarade maj 30 2016

Dear guest, thank you for visiting our restaurant! In order to help our guests understand what our dishes contain, ingredients are listed next to the dish on the menu; since steaks are prepared separately we do not add any information next to them. . However, the waiter was indeed sure that you want side-dishes, since such a wish is not a rarity among our guests. We would still like to apologise for the misunderstanding and we hope that you will visit us again to change your thoughts about our restaurant!

Omdömet skrevs januari 7 2016

Trevlig välkommande personal. Köttet vad bra grillad, dock ville inte kocken grilla det well-done. Prismässigt inte billigt för att vara Lettland. Trevligt med live-musik.

Tack Milla M
Baiba S, Public Relations Manager på Steiku Haoss, svarade på det här omdömetSvarade januari 13 2016

Thank you for your time in writing this review. We are happy, that you liked our stuff and we will consider your comments about prices. As you mentioned about steak degrees, yes, we do not recommend to try well done steaks, because of the high possibility that your steak would be dry and unpalatable. But if you really wanted well done, waiter should allowed you to get one. We are looking forward to seeing you again soon!

Resenärer som tittade på Steiku Haoss tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Steiku Haoss? Berätta vad du tyckte!