“Supergott!”

Kök: Steakhouse
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 20 juli 2015

Trevlig och välkomnande personal är alltid en bra början. Köttet vi beställde in var perfekt grillat.Ett stort plus är att personalen serverar maten med vita handskar, och man därmed slipp fingrar i maten. Tillbehören är sideorders vilket gör att man själv kan förgylla sin måltid med rätt tillbehör. Prismässigt ligger dom lite i överkant.

Tack Artur A

Omdömet skrevs 13 maj 2015 från mobil enhet

Mkt bra mat. Trevlig engelsktalande personal. Prisvärt.

Köttet var perfekt tillagat men glöm inte att beställa tillbehör.

Tack Göran S
Omdömet skrevs 16 november 2014 från mobil enhet

Frågade i förväg om rätten var glutenfri, fick ja till svar men sen kommer köttet in som jag skulle ha men med helt andra tillbehör!! Då hade DOM tagit sig friheten att ge mig något helt annat än vad jag beställt utan att ens fråga! Ingen rabatt, fanns inget annat tillbehör att erbjuda fick jag till svar. MEN SEN när jag bad om potatis gick det bra att få! Ingen rabatt!!

Tack Milla W
Baiba S, Public relations på Steiku Haoss, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2015

Thank you for your reference. We are always obliging to our guests in helping choosing the meals. Our kitchen can adjust to every order, we are sorry for the situation.

Omdömet skrevs 27 juli 2014

Restaurangen hade väldigt trevlig och engelsktalande personal som var uppmärksamma och fyllde på vin/vatten vid behov. Maten var mycket god men dessvärre var det väldigt dyrt. En köttbit kostar från ca 20€, sen tillkommer tillbehören i form av sås och pommes för ytterligare ca 9€. Till vinet (husets 15€ för 50cl) serveras inget vatten utan det får köpas till, det går absolut inte att få kranvatten, och en 70cl flaska med vatten kostade 6€. Utöver detta tillkommer en service fee på 10% på slutnotan.

Tack Jonas A

Thank you for the good reference. We are happy you liked our restaurant. We have an extensive menu: not only steaks, but pastas, soups or main courses for modest prices as well. We try to serve only fresh and quality products therefore the price may seem high.

Omdömet skrevs 11 maj 2014

Mycket bra service! Dock tillkommer 10% på notan i "serviceavgift". Underbart kött flamberat i rom, jättegott vin och dessert. Inget annat restaurangbesök i Riga kunde mäta sig med det här! Fantastisk upplevelse!

• Atmosfär
Tack Carolinuss
Linda D, Public Relations Manager på Steiku Haoss, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2014

You have fantastic taste. It is great that our restaurant delighted you as much as it delighted us. See you in the future as well! Don’t forget to bring your friends! ;)

Resenärer som tittade på Steiku Haoss tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Steiku Haoss? Berätta vad du tyckte!