“Cz”

Kök: Europeiskt, Lettiskt
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag
Omdömet skrevs 21 maj 2018 från mobil enhet

Underbar restaurang. Massor av mat, massor av olika rätter från det lettiska köket, soppor, varmrätter och fantastiskt goda desserter.
Pris: Underbart låga med svenska mått mätt!
Du tar din bricka, lägger för dig det du önskar eller blir servad vid stekbordet.
Därefter direkt till kassan!

Rekommenderas med bestämdhet för dig som älskar mat i olika former och inte ställer jättekrav på inredning mm. Typiskt lettiskt vill jag påstå.

Tack Patrick E

Omdömet skrevs 28 november 2017

Helt ok ställe med mycket mat att väja på. Man plockar åt sig det man vill ha och sen betalar man. Kockarna kan bra engelska...servitriserna kan inte det. Vi hade bokat för 22..det var bord för 18..vilket medförda att några fick sitta på ett anat bord i rummet brevid. Vi blev även påhoppade av en galen gammal kvinna (hon kanske trodde vi var ryssar..) som jag fick mer elelr mindre slänga ut själv..här hade personalen kunant vara lite snabbare. Så det kunde ha blivit en 4:a..

Tack Peter S
Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Ett absolut måste att besöka då man är i Riga . Redan då man kliver in möts man av en mysig inredning. Supergod mat och bra koncept med olika kockar runt om och bara gå runt och peka och beställa vad man vill ha!! Och superbillig måltid ölen är också billig

Tack Catrin S
Omdömet skrevs 2 juni 2017 från mobil enhet

Lido är en kedja med flera restauranger i stan. Bland annat en på flygplatsen. Dzirnavas är stor och välbesökt. Hit går lokalbefolkningen i alla åldrar. Mormor med barnbarn, affärsmän och arbetare. De serverar lettisk mat till bra priser. Mycket stort utbud av varma rätter sallader, frukt och desserter. Du går runt med en bricka och plockar åt dig mat och dryck. Allt betalas i kassan innan du sätter dig tillbords. Du får mycket för 10 Euro. Klart bra koncept.

Tack Frank W
Omdömet skrevs 12 oktober 2016 från mobil enhet

Underbart god mat som plockas ihop själv. Det finns massor att välja på och de är väldigt vällagat. Rätterna är väldigt bra kryddade och mycket bra balanserade. Färska och lokala råvaror. Mycket bra priser.

2  Tack Pär W

Resenärer som tittade på Lido Dzirnavas tittade också på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Besökt Lido Dzirnavas? Berätta vad du tyckte!