“Billigt men rätt trist”

Rankad som nr 59 av 1 194 Restauranger i Riga
Kök: Europeiskt, Lettiskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen

Vi åt lunch här och det smakade ok. Ingen smaksensation men man blev mätt och det var billigt. Dagen efter testade vi frukosten men även om den var billig var den inte värd priset. Kalla rätter med skinn på och litet utbud. Allt som gav smak kostade extra. Kaffet var dock super gott. Mysig inredning och en toalett som var den och fräsch.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack jennygB29FZ

Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Serverar en härlig buffé av allehanda lokala rätter till ett bra pris. Vi åt grillad lax och en ostgratinerad kyckling som smakade gott tillsammans med det lokala ölet. Enda minus var avsaknaden av luftkonditionering i alla fall när vi var där och det var i varmaste laget inne på restaurangen.

Datum för besöket: juli 2018
Tack 475perb
Omdömet skrevs 4 september 2016

På västra sidan av gatan "Gertrudes iela" i Riga, ligger sedan många år tillbaka en färgglad restaurang med rolig utsmyckning och flera små matsalsrum-alla färgglatt utsmyckade ! Maten är föredömligt bra på denna restaurang.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack 46erling46
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Trevlig frukostbuffé med en del inhemska rätter som var ett trevligt alternativ till det gamla vanliga. Personalen var klädda i speciella kläder som för tankarna till barer i alperna. Riktigt trevligt over all!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Magnus E
Omdömet skrevs 23 maj 2016

Vi var en grupp som ville pröva lettisk mat för en lunch. Enkelt med en viss charm. Man ställde sig i en kö och valde mat från olika byttor och skålar. Vi kom när det var rusning men det gick hyfsat bra. Öl och annan dricka köpte man på separat ställe

Datum för besöket: maj 2016
Tack Bengt B

Resenärer som tittade på Lido tittade också på

Besökt Lido? Berätta vad du tyckte!