“Mysig restaurang i gamla stan”
Omdöme om Locale

Locale
Rankad som nr 68 av 1 193 Restauranger i Riga
Kök: Europeiskt, Italienskt, Lettiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande av personal och fin lokal med bra läge i gamla stan. Mycket god hemmagjord pasta. Rekommenderas varmt.

Tack Isabelle J

Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Vällagad italiensk mat och fantastiska alkoholfria drinkar, trevligt att sitta ute mot gatan. Något dyrare.

Tack Emilia163
Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

Vi kom sent en söndagkväll och det var relativt lite gäster i restaurangen. Det var ett trevligt mottagande och vi fick snabbt ett bra bord. När vi skulle beställa blev det märkligt. Vår dotter ville beställa en Carbonara(som hon har ätit många gånger), varpå servitören säger att det kanske inte är så passande för att det är en ganska tung och fet maträtt. Det gjorde både oss och vår dotter ganska ställda varpå hon beställde en sallad!
Vi andra beställde pizza.
När barnen sen skulle beställa dryck fick de veta att Coca Cola inte var det bästa alternativet utan de rekommenderade en hemgjord lemonad som kostade dubbelt så mycket istället!
Vi fick också veta att det kunde bli så att maten inte blev klar och kunde serveras samtidigt till alla. Salladen kom först, sen kom en kall pizza och sen kom två varma pizzor. Den kalla pizzan togs ut och värmdes på och allt blev lite konstigt.
Betyget 3 fås då kvalitén på maten var bra men för nivån de önskar hålla så har de en del att jobba med. Prisläget är lite i högsta laget för vad du får.

Tack Didrik A
Omdömet skrevs 4 mars 2017 från mobil enhet

Vällagad mat. Lugn noggrann och mycket serviceinriktad servitör. Italiensk meny. Fräsch lokal. Bra läge i Gamla stan.

2  Tack Karin S
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Besökte restaurangen och startade med att beställa en drink. Den var väldigt bra, men det blev verkligen ingen bra upplevelse när maten kom nästan direkt efter att vi fått in våra drinkar. Halva drinken fick avnjutas efter middagen. Trist för ett bra jobb av bartendern. Maten var helt okej.

2  Tack AndersNorin

Resenärer som tittade på Locale tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Locale? Berätta vad du tyckte!