“Hotell Monica”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Monika Centrum Hotel
Rankad som nummer 7 av 112 hotell i Riga
Omdömet skrevs november 27 2017

En bäddmadrass hade varit bra men det kanske inte finns i Lettland över huvud taget. Var sitt täcke hade också varit önskvärt. Handdukarna behöver inte bytas varje dag. Man kan lägga dem på golvet om man önskar nya.

• Bodde här: Oktober 2017, reste med vänner
Tack GunillaHjortvall

Omdömet skrevs oktober 18 2017

Hotellet var som förväntat. Äldre stil, högt i tak och fint. Vår svit var stor och fin, med dubbeldörrar till sovrummet och höga fönster. Rummet var rent och snyggt. Sängen var skön med mjuka härliga lakan. Badrummet var slitet men rent och fräscht. Personalen var lite förvirrade med trevliga och tillmötesgående, frukosten hade mycket att välja på, tyvärr var det ont om sittplatser.

• Bodde här: Oktober 2017, reste som ett par
Tack Sofie U
Omdömet skrevs oktober 18 2017

Ett mycket trevligt lagom stort hotell med bra läge och en fin service.
Har bott där flera gånger och kommer att bo där fler gånger.
Restaurangen/frukostmatsalen heter Sokrates och har en del tänkvärda ord på väggarna.

• Bodde här: Oktober 2017, reste i arbetet
Tack Svenssonanders
Omdömet skrevs juli 13 2017

Vi var i Riga på snabbvisit så en natt bodde vi på Hotellet. Men vi upplevde det som ett bra ställe. Rymliga rum, trevlig o hjälpsam personal,mycket bra frukost.Bra läge i stan nära till det mesta. Om man skulle önska något så var det väl bäddmadrass i sängarna då de var lite i hårdaste laget. Men som sagt ett mycket bra hotell,kan mycket väl rekommendera detta.

• Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Tack josefine802
Omdömet skrevs maj 2 2017

Fint hotell, personalen trevli och hjälpsam, , stora rum, bra frukost. Kan nog rekommendera detta hotell åt andra som reser till Riga. Enda lilla nackdelen , att det ligger lite på utsidan av gamla stan. Men vi är sportiga människor som tycker om att promenera.

• Bodde här: April 2017, reste med vänner
Tack christel_sundqvist
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Rigahotell
1,4 km bort
611 omdömen
1,2 km bort
Radisson Blu Elizabete Hotel
Visa priser

Besökt Monika Centrum Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Monika Centrum Hotel

Adress: Elizabetes iela 21, Riga 1010, Lettland
Region: Lettland > Riga Region > Riga
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 7 av Lyxhotell i Riga
Nr 22 av Romantiska hotell i Riga
Nr 29 av Affärshotell i Riga
Prisklass: 442 kr - 820 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Monika Centrum Hotel 4*
Antal rum: 80
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Monika Centrum Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Monika Centrum Riga
Hotel Monika Centrum

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?