Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Ett mycket trevligt lagom stort hotell med bra läge och en fin service.
Har bott där flera gånger och kommer att bo där fler gånger.
Restaurangen/frukostmatsalen heter Sokrates och har en del tänkvärda ord på väggarna.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Svenssonanders
Omdömet skrevs 13 juli 2017

Vi var i Riga på snabbvisit så en natt bodde vi på Hotellet. Men vi upplevde det som ett bra ställe. Rymliga rum, trevlig o hjälpsam personal,mycket bra frukost.Bra läge i stan nära till det mesta. Om man skulle önska något så var det väl bäddmadrass i sängarna då de var lite i hårdaste laget. Men som sagt ett mycket bra hotell,kan mycket väl rekommendera detta.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack josefine802
Omdömet skrevs 2 maj 2017

Fint hotell, personalen trevli och hjälpsam, , stora rum, bra frukost. Kan nog rekommendera detta hotell åt andra som reser till Riga. Enda lilla nackdelen , att det ligger lite på utsidan av gamla stan. Men vi är sportiga människor som tycker om att promenera.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack christel_sundqvist
Omdömet skrevs 12 december 2016 från mobil enhet

Vi reste med familjen till Riga och bodde i en minisvit på Monika centrum hotell. Stort fint rum, något lyhört. Bra frukostbuffe och perfekt utgångsläge för att utforska stan. Det är gångavstånd till allt. Jag skulle absolut bo där igen.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack evao685
Omdömet skrevs 17 januari 2016

Fint hotell med trevlig personal! Överraskande fin frukostbuffé och god middag med en väldigt observant personal.Rummet var stort och rymligt med sköna sängar det enda att anmärka på var de stora kuddarna som var av något konstmaterial.

Rumstips: Högt upp mot gatan fin utsikt och inte så mycket ljud från gatan
Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Lotta P