“Trivsamt”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Monika Centrum Hotel
Rankad som nummer 8 av 112 hotell i Riga
Omdömet skrevs oktober 18 2017

Ett mycket trevligt lagom stort hotell med bra läge och en fin service.
Har bott där flera gånger och kommer att bo där fler gånger.
Restaurangen/frukostmatsalen heter Sokrates och har en del tänkvärda ord på väggarna.

• Bodde här: Oktober 2017, reste i arbetet
Tack Svenssonanders

Omdömet skrevs juli 13 2017

Vi var i Riga på snabbvisit så en natt bodde vi på Hotellet. Men vi upplevde det som ett bra ställe. Rymliga rum, trevlig o hjälpsam personal,mycket bra frukost.Bra läge i stan nära till det mesta. Om man skulle önska något så var det väl bäddmadrass i sängarna då de var lite i hårdaste laget. Men som sagt ett mycket bra hotell,kan mycket väl rekommendera detta.

• Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Tack josefine802
Omdömet skrevs maj 2 2017

Fint hotell, personalen trevli och hjälpsam, , stora rum, bra frukost. Kan nog rekommendera detta hotell åt andra som reser till Riga. Enda lilla nackdelen , att det ligger lite på utsidan av gamla stan. Men vi är sportiga människor som tycker om att promenera.

• Bodde här: April 2017, reste med vänner
Tack christel_sundqvist
Omdömet skrevs december 12 2016 från mobil enhet

Vi reste med familjen till Riga och bodde i en minisvit på Monika centrum hotell. Stort fint rum, något lyhört. Bra frukostbuffe och perfekt utgångsläge för att utforska stan. Det är gångavstånd till allt. Jag skulle absolut bo där igen.

Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack Eva O
Omdömet skrevs januari 17 2016

Fint hotell med trevlig personal! Överraskande fin frukostbuffé och god middag med en väldigt observant personal.Rummet var stort och rymligt med sköna sängar det enda att anmärka på var de stora kuddarna som var av något konstmaterial.

Tips för att välja rum: Högt upp mot gatan fin utsikt och inte så mycket ljud från gatan
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Tack Lotta P
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Rigahotell
1,4 km bort
611 omdömen
1,2 km bort
Radisson Blu Elizabete Hotel
Visa priser

Besökt Monika Centrum Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Monika Centrum Hotel

Adress: Elizabetes iela 21, Riga 1010, Lettland
Region: Lettland > Riga Region > Riga
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 8 av Lyxhotell i Riga
Nr 22 av Romantiska hotell i Riga
Nr 29 av Affärshotell i Riga
Prisklass: 441 kr - 778 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Monika Centrum Hotel 4*
Antal rum: 80
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Monika Centrum Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Monika Centrum Riga
Hotel Monika Centrum

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?