Omdömet skrevs 13 juli 2017

Vi var i Riga på snabbvisit så en natt bodde vi på Hotellet. Men vi upplevde det som ett bra ställe. Rymliga rum, trevlig o hjälpsam personal,mycket bra frukost.Bra läge i stan nära till det mesta. Om man skulle önska något så var det väl bäddmadrass i sängarna då de var lite i hårdaste laget. Men som sagt ett mycket bra hotell,kan mycket väl rekommendera detta.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack josefine802
Omdömet skrevs 2 maj 2017

Fint hotell, personalen trevli och hjälpsam, , stora rum, bra frukost. Kan nog rekommendera detta hotell åt andra som reser till Riga. Enda lilla nackdelen , att det ligger lite på utsidan av gamla stan. Men vi är sportiga människor som tycker om att promenera.

• Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack christel_sundqvist
Omdömet skrevs 12 december 2016 från mobil enhet

Vi reste med familjen till Riga och bodde i en minisvit på Monika centrum hotell. Stort fint rum, något lyhört. Bra frukostbuffe och perfekt utgångsläge för att utforska stan. Det är gångavstånd till allt. Jag skulle absolut bo där igen.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Eva O
Omdömet skrevs 17 januari 2016

Fint hotell med trevlig personal! Överraskande fin frukostbuffé och god middag med en väldigt observant personal.Rummet var stort och rymligt med sköna sängar det enda att anmärka på var de stora kuddarna som var av något konstmaterial.

Tips för att välja rum: Högt upp mot gatan fin utsikt och inte så mycket ljud från gatan
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Lotta P
Omdömet skrevs 8 juli 2015

Jag och min dotter bodde 3 nätter i ett stort fint rum 405 från den 2-5 juli 2015. Personalen var toppen, vänliga kunde engelska och mycket servicevänliga. Läget är toppenbra, nära att gå till Gamla Staden och med fin park tvärs över vägen. Lugnt bra område. Frukosten var väl sådär, inte topp, kaffet inte topp heller, men man kan inte få allt. Rent och fint och mysigt att sitta utanför i lilla trädgården, Överlag, rekommenderas, och jag skulle nog bo där igen vid ny resa till Riga.

Tips för att välja rum: Vi bodde på fjärde våningen var tyst och bra. Luftiga rum bra badrum.
  • Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Brynis