“fint”

Kök: Europeiskt, Från Medelhavet, Lettiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 7 oktober 2018

En retaurang med klass, riktigt proffsigt ställe. Hög mysfaktor och bra service, perfekt ställa att gå med den man tycker om.

Tack nilsthulin

Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Vi hittade denna restaurang på TripAdvisor och tyckte att den lät bra ut. Vi beställde ankbröst och kycklinpasta och de var jättegott. Liten och mysig restaurang med olika typer av stolar och bord. Servitören var jättetrevlig och det gick fort att få maten. Rekommenderas varmt, ett måste när man besöker Riga.

Tack Fredrik A
La Kanna L, Owner på La Kanna, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2018

Thank You and see You next time!:)

Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Mysig liten restaurang med mycket god mat och utsökta desserter! Rekommenderas! En ganska kort meny men det kan ju göra det enklare att välja ;-)

Tack Ulrika K
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Maten underbar, möjligtvis lite små portioner. Mysig lojal med härlig stämning. Personalen var lite för snabb att hämta tallriken.

Tack Ingmarie L
Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Trevlig, rustik och ombonand restaurang. Väl värt ett besök.
Serviceinritad personal som pratar god engelska.
Relativt billigt.

Tack SarahKer

Resenärer som tittade på La Kanna tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt La Kanna? Berätta vad du tyckte!