“En mycket bra och charmigt "rustik" restaurang strax utanför Gamla stan”
Omdöme om La Kanna

La Kanna
Rankad som nr 38 av 1 061 Restauranger i Riga
Kök: Europeiskt, Från Medelhavet, Lettiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs oktober 4 2017

En mysig liten pärla med mycket läckra rätter. Välj gärna flera små, det blir ändå inte speciellt dyrt. Vi åt sen lunch och valde sallader och bruschetta och blev imponerade av hur fräsch maten var.

Tack Ulla M
La Kanna L, Owner på La Kanna, svarade på det här omdömetSvarade oktober 5 2017

Thank You and see Ypu next time again!:)

Omdömet skrevs april 29 2016

Här beställde jag en laxsallad och min vän tog huvudrätten med lax, väldigt gott, bra portioner men beställde även en vegetarisk bruschetta som va väldigt god. Mycket gott att välja mellan på menyn.

1  Tack asindelawi
Omdömet skrevs mars 20 2016 från mobil enhet

Trevligt & genuint matställe, små rätter men magiska! Rekommenderar risotton även bra fika möjligheter.

Tack Magnus Å
Omdömet skrevs december 18 2015

Modern och ganska trendig restaurang. Är man hungrig skall man inte äta här! God mat men små portioner. Trevlig servering på svarta tallrikar.

Tack folo18939
Omdömet skrevs november 8 2015 från mobil enhet

Djärva smakkombinationer och en mysig miljö. Prisvärt! Vi åt 2 varmrätter, 2 desserter och drack 2 glas vin, och notan låg på strax över 40 euro.

Tack Emelie B

Resenärer som tittade på La Kanna tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt La Kanna? Berätta vad du tyckte!