“Mysigt lunch”

Kök: Europeiskt, Från Medelhavet, Lettiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 29 april 2016

Här beställde jag en laxsallad och min vän tog huvudrätten med lax, väldigt gott, bra portioner men beställde även en vegetarisk bruschetta som va väldigt god. Mycket gott att välja mellan på menyn.

1  Tack asindelawi

Omdömet skrevs 20 mars 2016 från mobil enhet

Trevligt & genuint matställe, små rätter men magiska! Rekommenderar risotton även bra fika möjligheter.

Tack Magnus Å
Omdömet skrevs 18 december 2015

Modern och ganska trendig restaurang. Är man hungrig skall man inte äta här! God mat men små portioner. Trevlig servering på svarta tallrikar.

Tack folo18939
Omdömet skrevs 8 november 2015 från mobil enhet

Djärva smakkombinationer och en mysig miljö. Prisvärt! Vi åt 2 varmrätter, 2 desserter och drack 2 glas vin, och notan låg på strax över 40 euro.

Tack Emelie B
Omdömet skrevs 10 augusti 2015

Vi var två vänner som efter omdömen på TA gick hit utan bokning. Serveringen inne var i princip full och kändes väldigt varm, det var en riktigt varm sommardag, så vi fick bord på uteserveringen. Den ligger precis vid vägen men det var begränsad trafik.

Det var ett stort sällskap inne när vi kom så det tog lite tid innan vi fick uppmärksamheten, men efter de lämnat flöt allting på riktigt fint. Fick en fin förrätt att dela på, det var inga problem. Till huvudrätt en god köttbit och creme brulé till efterrätt.

Riktigt bra vin, även om det vi beställde hade ett tryckfel på menyn, men inga klagomål utöver det - det var också en genomgående trend på andra restauranger i Riga.

Bra service tillsammans med god mat och gott vin gör att La Kanna absolut är värd ett besök.

Tack Thomas H

Resenärer som tittade på La Kanna tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt La Kanna? Berätta vad du tyckte!