Omdömet skrevs 23 januari 2018

Bra hotel mitt i centrum, 75 m till operan, rent och snyggt, tyvärr så var kortläsare ur funktion, gick ej att betala med kort, men ... bankomat fanns snett över gatan. Gångavstånd till alla "gamla stan" sevärdheter.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack ylipaa
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Ligger mitt i gamla stan & man har gångavstånd till allt man behöver. En mysig bar där man kunde handla det mesta till väldigt bra priser. Rummen är stora & med minibar/kylskåp vilket alltid uppskattas. Frukosten var ok - hade inte betlat extra för det om det inte ingick. Då hade jag hellre gått till några av caféerna i närheten.

Datum för vistelsen: december 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack Christina O
Omdömet skrevs 26 augusti 2017

Mysigt hotell med trevlig personal. Fick ett fint rum på högsta våningen som även hade takterass. Frukosten var helt ok, ungefär som många andra hotellfrukostar. Hotellet ligger väldigt centralt och man kan gå överallt.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack idafalk
Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Mysigt hotell med mycket bra läge. Rummet var snyggt, rent och charmigt. Servicen var god.
Frukosten var precis värd att äta istället för att gå ut på stan och betala för det. Det var mycket folk på helgen och ont om sittplatser.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Ninni E
Omdömet skrevs 30 april 2017

Rent och snyggt och centralt beläget hotell. Nära till alla centrala sevärdheter och det är lätt att nå det mesta till fots i Riga. Dock har frukosten mer att önska. Påminner mest om en sovjetisk centralstyrd buffet från före järnridåns fall. Dessutom var hissen sönder när vi anlände med vårt bagage och vi fick gå fyra trappor upp. Det gjorde i och för sig inget för oss som är vältränade, men jag kan tänka att det inte är så populärt hos en del.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Lars P