“Spännade mat i god miljö”
Omdöme om Valtera Restorans

Valtera Restorans
Rankad som nr 22 av 1 039 Restauranger i Riga
Kök: Lettiskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs maj 29 2017

Här i gamla staden ett par kvarter från domkyrkan ligger en smakfullt inredd restaurang med minst sagt smaklig mat.
Spännande smaker från Lettland. Vällagat och fint serverat.

3  Tack hectorpapafrippe

Omdömet skrevs maj 28 2017

Har fått rekommendationer om att denna restaurang skulle vara väldigt bra. Levde inte upp till förväntningarna. Kom ihåg att fråga efter priset om ni får ytterligare rätter att välja på som inte finns på menyn. Blev dyrare än vad det smakade.

3  Tack AnneT378
Omdömet skrevs januari 2 2016

En trevlig restaurang med synnerligen vällagad mat baserad på de bästa råvarorna. Redan efter brödet var vi helt nöjda - måste vara det bästa brödet i stan! Trevlig servering om väl något långsamma - underdimensionerad bemanning vid serveringen.

1  Tack Pia W
Omdömet skrevs oktober 15 2014

Mycket trevlig miljö och bra service men maten hade större ambitioner än man lyckades åstadkomma. Fräscha råvaror och inte alls dyrt

• Atmosfär
Tack Latteponken
Omdömet skrevs maj 11 2014

Trevlig restaurang med bra service och skyhöga ambitioner. Ok mat för att vara Lettland men hade jag besökt den här restaurangen i Sverige eller Danmark hade jag blivit besviken.

• Atmosfär
Tack Carolinuss

Resenärer som tittade på Valtera Restorans tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Valtera Restorans? Berätta vad du tyckte!