Omdömet skrevs 14 april 2016 från mobil enhet

Litet mysigt hotell i gamla Riga. Lättillgängligt från flygplatsen och gångavstånd till de mesta i gamla Riga.
Sängarna är supersköna , rummen funktionella och välstädade. Minibar till bra priser.
Frukosten fräsch och varierad för att vara ett så litet hotell.
Kan rekommendera .

Datum för vistelsen: april 2016
Restyp: Reste ensam
Tack Yvonne G
Omdömet skrevs 27 februari 2016

När vi anlände till hotellet möttes vi i receptionen av en ung tjej som verkade totalt ointresserad av sina gäster. Vi hade bokat "lyxsviten" vilken var en riktig besvikelse. Den var inte särskilt lyxig utan hade egentligen bara större golvyta än ett vanligt rum. Det var slitet, saker var sönder, tex persiennen i sovrummet. Jacuzzin var trasig och var inte mer än ett stort badkar. När vi påtalade detta sa tjejen i receptionen "we fix it" men inget hände. Lyxsviten var inte alls vad vi förväntat oss när vi bokade. Dessutom låg hotellet på en smal sidogata mitt emot en bar och en nattklubb vilka spelade hög musik hela nätterna, en natt ända fram till kl. 4 på morgonen. Basen dunkade och det gick knappt att sova. Jag rekommenderar inte detta hotellet till någon. Finns säkert en uppsjö av bättre ställen att välja mellan.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack evah733
Omdömet skrevs 23 februari 2016 från mobil enhet

Mysigt hotell med rymliga rum.
Rent o snyggt.
Tillmötesgående personal.
Rummen känns hemtrevliga o mysiga inte alls kalt o avskalat som många hotell är.
Ett stort minus för sängarna dock som saknar bäddmadrass, endast gamla resårbottnar som gör sängarna stenhårda o obekväma, synd på ett i övrigt mkt trevligt hotell.
Liten men fullt tillräcklig frukost.
Bra läge med gångavstånd till det mesta i o runt gamla stan.
Vi upplevde inget av de oljud som vissa gäster skrivit om(kan bero på att puben mittemot slagit igen)

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack bellaUppsala
Omdömet skrevs 28 september 2015

En mer personlig bokningsbekräftelse mailades ut från hotellet i samband med bokning, vilket gjorde det väldigt lätt att kontakta dem med eventuella önskemål. Läget är alldeles utmärkt i en lugn del av gamla stan (med ev. undantag om det var livligt på pubben breve). Rummet var jättemysigt och ungefär det man väntade sig efter att ha kollat på bilderna. Städning varje dag, så det kändes alltid rent och fräscht! Frukosten håller en helt okej nivå sett till frukostkulturen. Skulle inte tveka en sekund på att använda med av detta boendet igen om jag återvänder till Riga.

Datum för vistelsen: september 2015
Tack KarlssonMarcus
Omdömet skrevs 16 september 2015 från mobil enhet

Bodde här en vecka i september -15. Litet hotell med trevlig och hjälpsam personal. Fantastisk frukostbuffé som erbjöd det mesta! Trevliga rum med bra sängar och fräscha duschar/toaletter. Läget är fantastiskt och det är bara att gå utanför hotellets dörr och svänga runt ett hörn, så är man vid alla restauranger och affärer. Rekommenderas starkt och jag kommer återvända hit!

Datum för vistelsen: september 2015
1  Tack Lovisa D