Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 84 US$/natt.

Rixwell Elefant Hotel(Riga)(Mycket prisvärt!)
Dodo Hotel(Riga)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Fint hotell med bra läge, åkte med min son på 12 år och vi blev behandlade som kungligheter. Mycket sköna sängar och bra frukost. Vi uppgraderade så vi fick ett rum högt upp med strålande utsikt. Kan rekommendera detta hotell om ni ska till Riga.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack turist40
RadissonRiga, General Manager på Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2018

Dear turist40,

Thank you so much for the great review! We are really happy to note that you enjoyed your time with us and we hope that we have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Best Regards,
Gerhard Erasmus
General Manager

Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Vi valde det här hotellet mycket för att det låg bra till och för att Radisson signalerar bra kvalitet. Vi blev inte besvikna. Bra rum med skön säng och kuddmeny. Roomservice och fylld minibar. Vi hade full tillgång till spa:t som vi utnyttjade maximalt. Mycket fint och rymligt med ångbastu, pool, bubbelpool och klassisk sauna. Även en bar om man vill ha nåt att dricka. Stort plus för bikinicentrifugen!
Skybar på vån 26 var bra och hade bra drag på helgerna. Lite segt i baren bara för att beställa drinkar. Bra frukost med goda omeletter och färskpressad juice och allt msn kan behöva.
Saknade morgonrockar på rummet och på spa.
Personalen var väldigt hjälpsam och vänlig.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Helene J
RadissonRiga, General Manager på Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2017

Dear Helene J,

Thank you very much for your recent stay and for your detailed feedback. Special thanks for all of the positive moments mentioned in your review about our property.

We sincerely hope to have the opportunity to welcoming you back soon!

Best Regards,
Gerhard Erasmus
General Manager

Omdömet skrevs 4 december 2017

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
RadissonRiga, General Manager på Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 december 2017

Omdömet skrevs 16 oktober 2017

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
RadissonRiga, General Manager på Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2017

Omdömet skrevs 4 september 2017

• Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
RadissonRiga, General Manager på Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2017