“Fantastisk bra mat, prisvärt och trevlig personal”
Omdöme om International Rīga

International Rīga
Rankad som nr 88 av 1 194 Restauranger i Riga
Kök: Ryskt, Internationellt, Lettiskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 4 oktober 2018 från mobil enhet

Bra kvarterskrog som vi hittade på måfå första dagen i Riga. Rekommenderar att gå hit och följa med servitör Niko på efterfest!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Josefinecskoglund

Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Trevligt ställe, underbart vänlig personal. Och riktigt bra mat. Nästa gång vi reser till Riga ska vi garanterat göra ett nytt besök!

Datum för besöket: september 2017
Tack Stig H
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Letade efter en bra restaurang att äta på, kikade lite på Google Maaps, hittade den här guldklipen 2.5 km från hotell Agustine. Det var ju en fin sommarkväll så vi prommenerade dit i sakta mak (bor du i centrum ta spårvagn 11 mot Mežparks och stig av på Ēveles Iela). Mycket bra service trevlig personal som dessutom är duktig på engelska, maten smakar utmärkt. Är du i Riga gör ett besök.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 72erike
Vlada P, Manager på International Rīga, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2018

Dear, Erik E!
Thank you for your review! We are happy, that you enjoyed your dinner in our restaurant. We will be happy to see you again!

Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Besöker denna restaurang ett par gånger varje år. De behåller sin höga ambition och klass. Har haft samma kock under några år och det ger resultat. Fisk och skaldjur är att rekommendera. Smakmenyn är ett självklart val för det facila priset av 35 €. Komplettera med vinpaketet. Allt är inte på Michelinnivå, men har prövat dessa nivåer vid andra restaurangbesök och kan därför göra en jämförelse. International är smakmässigt väl värt en stjärna. Må gott och njut!

Datum för besöket: maj 2018
2  Tack DanLj59
Omdömet skrevs 11 april 2018 från mobil enhet

Trevlig personal. Lite hög musik. En av oss tog kockens 7rättersmeny, och en av oss tog 3 rätter. Allt smakade väldigt gott! Rekommenderas.

Datum för besöket: april 2018
Tack Karin A
Vlada P, Manager på International Rīga, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2018

Dear Karin,

Thank you for your interest in our restaurant International SV !

We highly appreciate your review. Chefs 7 course set menu is BESTSELLER in our restaurant. Thank you for your visit, hope next time we will see you again.

All the best,
International Sv

Resenärer som tittade på International Rīga tittade också på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Besökt International Rīga? Berätta vad du tyckte!