“Shopping center”

Rankad som nr 41 av 262 saker att göra i Riga
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Som hemma i Sverige
Alla typiska små butiker som vi har i dom flesta shopping center inkl H&M
Kläder, café, apotek, flera olika bankomater, Swedbank uttags automat finns :)
”Rima” livsmedel lite dyrare än andra
Finns en billigare inne i centralstation

Tack Pia L

Omdömet skrevs 4 mars 2017 från mobil enhet

Central galleria med mest internationella butiker. Samma priser som övriga europa. Några lokala butiker där priserna var låga. Inte så mycket restauranger de ligger på gatorna runt om. Finns en Rimi som har den mat o annat man behöver.

Tack Karin S
Omdömet skrevs 12 december 2016

Är ett köpcenter, men finns vissa butiker som är lokala och bara finns i Lettland - så det gör det hela lite roligare. Ok, men inte Wow.

Tack Mikael S
Omdömet skrevs 1 november 2016

Trevlig galleria där priserna är låga. Bra service i butikerna. Trevlig vinbar att sitta och vila på.

Tack Ullis27zs
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 23 februari 2016 från mobil enhet

En stor galleria i flera våningar som har det mesta för en ordentlig shopping.
Både kläder en hel del skobutiker samt livsmedel. Prisklassen varierar så den passar även de flesta plånböcker.

Tack bellaUppsala

Resenärer som tittade på Galerija Centrs tittade också på

Besökt Galerija Centrs? Berätta vad du tyckte!