“Fantastiskt ställe ”

Rankad som nr 17 av 1 166 Restauranger i Riga
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Fantastiskt ställe med genuin lettisk mat. Vi åt en beerplate och två varmrätter och blev mer än mätta. Fantastisk service även fast restaurangen var fullsatt och trevlig personal som gärna hjälpte till och gav tips. Rekommenderas starkt!

Tack Emma A

Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Bra mat trevlig personal som tog hand om en på ett bra sett. Prisvärt med mycket att välja på. Svårt att få bord så va beredd att vänta men det är det värt. Gott om öl i baren

Tack Göran G
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe nere i en källare med mycket prisvärd mat. Fanns gott om lokala öler och maträtter vilket var roligt.

Missar fullpott då det blev väldigt högljutt i lokalen och personalen var väldigt stressade vilket ledde till att det var svårt att få hjälp.

Tack My Z
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Vi var här och drack drinkar så maten kan jag tyvärr inte svara för. Väldigt varierad publik på stället men stämningen var riktigt bra och jag kan tänka mig att komma hit igen.

Tack Alden32
Omdömet skrevs 20 juni 2018 från mobil enhet

Var här på möhippa med vänner och vi blev placerade mitt framför scenen. Vi som älskar lite stim och stoj var supernöjda. Det var bra musik som bandet spelade och efter ett tag förvandlades golvet framför scenen till dansgolv. Maten var god och det fanns ett stort utbud på drinkar och öl.

Tack Amanda L

Resenärer som tittade på Folkklubs Ala Pagrabs tittade också på

Besökt Folkklubs Ala Pagrabs? Berätta vad du tyckte!