“Gemytlig stämning”

Rankad som nr 18 av 1 178 Restauranger i Riga
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

En rustik lokal med fina valv. Trevlig personal och goda, stora och prisvärda portioner. Den lokala ölen smakade gott. Bilden visar kyckling med ost i. Mycket gott. Till sist...gränden ligger lite utanför huvudstråket och dörrem är oansenlug...men gå dit

Tack MrWallman

2024 av 4 075 omdömen

Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Stora, enkla och goda portioner. Ett måste att besöka. Prisvärt. Fyra öl och två ordentliga måltider för 27 eur!

1  Tack Thord76
Omdömet skrevs 7 september 2017

Trevlig lokal och trevligt ställe. Maten helt OK men ganska enkel. Med tanke på prisnivån ändå mycket bra. Massor av lettisk öl att välja på. Mycket folk, verkade vara mest yngre. Studenter?

Tack Claes H
Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Lite speciellt ställe, vi var där på kvällen när lokalen fungerade som en nattklubb.

Väldigt fin lokal, bra priser, trevlig personal och bra musik.
Mycket lettiska personer vilket vi gillade.
När vi andra gick vidare stannade en kompis kvar och dansade till halv 4-tiden.
Inga problem alls :)

Tack Thymania
Omdömet skrevs 2 september 2017

Trevlig och mysig lokal i en källare. Bra utbud av öl. Men maten blev lite av en besvikelse. Vi beställde deras Stroganoff med tre sorters kött men fick något som liknade en sönderkokt köttgryta. Smaken var OK men konsistensen var inte vad man förväntar sig när man beställer Stroganoff.

Tack Clas A

Resenärer som tittade på Folkklubs Ala Pagrabs tittade också på

Besökt Folkklubs Ala Pagrabs? Berätta vad du tyckte!