“Mysigt café i Riga”

Rankad som nr 18 av 78 Kaffe och te i Riga
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Mysigt café i Gamla Stan i Riga. Stort utbud av mat och dryck. Inget för den som har bråttom. Det tar lååång tid tills du fått det du beställt. Men superfräscht och gott. Mysig inredning och atmosfär.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Ingela61

Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Gick in för en tidig lunch och möttes av nonchalant och smått otrevlig personal. En del av de maträtter som fanns på meny gick inte att beställa. Slutar med att vi tar varsin pizza och öl, pizzan var mest en ordentlig buk fylla. Ingen smak och bara mängder av ost och deg. Det ända som var bra var ölen!

Datum för besöket: december 2019
Tack SvenssonL
Omdömet skrevs 27 augusti 2019

Inte bara kaffe utan även många goda maträtter finns på menylistan på Double Coffee ! Skunu iela ligger mitt inne i gamla stan.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Erling G
Omdömet skrevs 28 april 2019

Stort utbud av mumsigheter (enligt vår smak) och ganska lugnt sent på en torsdagkväll.
JA, det tog tid att få borsjtj MEN den var PERFEKT och lagad från grunden! :-)
Fått snabbt drinkar/tilltugg därefter förrätter, rekommenderar uppsjö av cocktails (med/utan alkohol), samt tilltalande variation avs desserter, kaffe/te :-)
Och varför inte att prova få komponera din egen veg.maträtts alternativ- du kan få stöd av trevlig personal som kan försöka hjälpa till att förverkliga dina vegetariska fantasier...
Double Coffee på Skunu iela 15 igen? Ja, tack :-)

Datum för besöket: mars 2019
Tack Tatiana S
Omdömet skrevs 9 april 2016

Trevlig personal. God mat och dessert. Kaffet var nog det bästa vi fick på hela resan. Priserna helt ok.

Datum för besöket: april 2016
Tack Stefan E

Resenärer som tittade på Double Coffee tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Double Coffee? Berätta vad du tyckte!