“Bästa lilla bagatellen i Riga”
Omdöme om Tinto

Tinto
Rankad som nr 276 av 1 178 Restauranger i Riga
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vad säger man, en liten fantastisk bagatell med kunskap och hjärta.

Enkla och bra tapas med utmärkta viner.

Tack Peter E

Omdömet skrevs 3 mars 2017

Lika bra som tidigare besök. Samma meny som då och allt är gott. Vår trevliga servitör, Emil, fick vi träffa 2 ggr för lunch på måndagen och onsdagen. 2 rätters lunch inkl. 1 glas vin för 7 Euro. Perfekt!

Tack Marina1953
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Ännu en gång går vi från Tinto med en glad min. Goda tapas, patéer och gott vin. Kommer tillbaka i maj.

Tack bargholtz
Omdömet skrevs 18 maj 2016

Har besökt Tinto många gånger under mitt år som Expat i Riga.
Restaurangen har en intressant meny av Tapas och deras vinlista är imponerande.
Trevlig personal och som är service inriktade.
Här hade jag ofta med mig min Westie Ellen, som alltid bjöds på kallt vatten av personalen.
Värt ett besök !

1  Tack Johan H
Omdömet skrevs 13 mars 2016 från mobil enhet

Maten var bra med portionerna väldigt små. En vuxen man blir inte mätt på 5-6 tapas.
Servicen var sådär, vi satt länge med tomma glas och maten var osynkad och tog väldigt lång tid.
Maten smakade väldigt bra dock

Tack Anton N

Resenärer som tittade på Tinto tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Tinto? Berätta vad du tyckte!