“Träffpunkt för Expats”

Rankad som nr 291 av 1 184 Restauranger i Riga
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 18 maj 2016

Har besökt Tinto många gånger under mitt år som Expat i Riga.
Restaurangen har en intressant meny av Tapas och deras vinlista är imponerande.
Trevlig personal och som är service inriktade.
Här hade jag ofta med mig min Westie Ellen, som alltid bjöds på kallt vatten av personalen.
Värt ett besök !

1  Tack Johan H

Omdömet skrevs 13 mars 2016 från mobil enhet

Maten var bra med portionerna väldigt små. En vuxen man blir inte mätt på 5-6 tapas.
Servicen var sådär, vi satt länge med tomma glas och maten var osynkad och tog väldigt lång tid.
Maten smakade väldigt bra dock

Tack Anton N
Omdömet skrevs 1 januari 2013

Vi åt en trerätters nyårsmiddag här. Maten var god och servicen bra. Ingen väntan på maten. Vi hade uppskattat att man kunde ha köpt vin på glas vilket inte gick denna kväll. Lite konstigt med tanke på att det ska vara en vinbar!

Tack AnnaL846
Omdömet skrevs 9 juni 2012

Som sagt jättebra taps o h prosecco!
Inte den bästa uteplatsen men med den goda maten och drycken r det inget.

• Atmosfär
Tack bargholtz
Omdömet skrevs 23 april 2012

Ett litet tapasställe med utsökta rätter och ett inte stort men utmärkt vin sortiment. Happy hour, se hemsidan! Glöm inte att besöka denna tapas restaurang!

• Atmosfär
Tack bargholtz

Resenärer som tittade på Tinto tittade också på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Besökt Tinto? Berätta vad du tyckte!