“Schysst pizzeria ”

Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs maj 16 2017 från mobil enhet

Mycket prisvärd pizzeria i gamla stan. Påpasslig personal, kunde varit lite mer smak på pizzan men helt ok. Fanns flera alternativ till pizza. Priser från 5-7 Euro.

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs maj 4 2017

Trevlig personal, bra mat ligger centralt till och jättemysigt ställe och riktiga pizzor på rätt sätt

Tack Björn R
Omdömet skrevs april 9 2017 från mobil enhet

Superbra bra mat och trevliga priser. Servicen var lite väl på, tallrikar plockades bort samtidigt som sista tuggan tuggades upp

Tack Maria S
Omdömet skrevs december 28 2016 från mobil enhet

Så glad vi gick ner för trappan för där nere låg en urmysig restaurang vilket man inte kunde tro från gatan, med uppbyggda valv och härlig atmosfär. Makens pizza var jätte god min pasta var inte så stor men jag blev mätt, i mitt tycke kund de ha kryddat lite mer. Rekommenderas varmt.

Tack Cilla L
Omdömet skrevs december 4 2016 från mobil enhet

Var där i somras och satt på uteserveringen. Bra service och jättegod mat. Häftigt ställe med typ "källargångar" inne med supermysig stämning. Enda negativa var att det stod typ 5-6 servitriser och väntade och nästan omringade oss och ville hjälpa oss när vi kom då det var tomt på folk just då men sen kom det fler gäster så då försvann de flesta. Kändes en aning påträngande med så många som skulle hjälpa oss med typ allt.

Tack Sea E

Resenärer som tittade på Il Patio tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Il Patio? Berätta vad du tyckte!