“Dagens lunch”

Rankad som nr 65 av 1 196 Restauranger i Riga
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 24 november 2017

Vi chansade och gick in här när vi hade checkat in på Monika Hotel. Flying är en mysig restaurang/bar med bra mat...vi tog 4 olika rättar och alla var riktigt goda. Trevlig personal med.

Datum för besöket: november 2017
Tack Peter S

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Uteserveringen störs lite av trafiken. Det är även tillåtet att röka vid vissa bord, vilket också drar ner betyget. Maten var okej, lite torr kyckling och sladdriga pommes-frites. Förrätten kom in nästan samtidigt som varmrätten och det var lite svårt att få kontakt med personalen. Lågt pris på maten men inte toppbetyg.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 29ankis
Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

Vi har varit i Riga vid ett tidigare tillfälle och kom i håg att vi tyckte denna resturang var utmärkt. Besökte den nu vid två tillfälle. Lika nöjda nu som tidigare . Kan rekommendera både maten , efterrätterna och drycken. Skulle helt klart gå dit igen om jag kommer till Riga igen.

Datum för besöket: juni 2017
Tack 822lenac
Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Åt grodlår!! Läskigt men riktigt gott!! Bra priser men ingen gourmet. Kan ändå tänka mig att återkomma. Att tänka på: boka inte bord vid baren. Mycket ljud och minst mysigt på stället

Datum för besöket: maj 2017
Tack hannaha949
Omdömet skrevs 15 mars 2017 från mobil enhet

Ett väldigt mysigt ställe med oerhört trevlig personal och god mat i en annorlunda miljö. Mycket god vegetarisk mat och världens absolut godaste mjölkdrinkar!! Om vi bodde i Riga skulle vi vara här jämt.

Datum för besöket: januari 2017
Tack rebecca_2017

Resenärer som tittade på Lidojosa Varde The Flying Frog tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Lidojosa Varde The Flying Frog? Berätta vad du tyckte!