“Mysigt ställe!”

Rankad som nr 69 av 1 178 Restauranger i Riga
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

Vi har varit i Riga vid ett tidigare tillfälle och kom i håg att vi tyckte denna resturang var utmärkt. Besökte den nu vid två tillfälle. Lika nöjda nu som tidigare . Kan rekommendera både maten , efterrätterna och drycken. Skulle helt klart gå dit igen om jag kommer till Riga igen.

Tack Lena C

Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Åt grodlår!! Läskigt men riktigt gott!! Bra priser men ingen gourmet. Kan ändå tänka mig att återkomma. Att tänka på: boka inte bord vid baren. Mycket ljud och minst mysigt på stället

Tack Hannah A
Omdömet skrevs 15 mars 2017 från mobil enhet

Ett väldigt mysigt ställe med oerhört trevlig personal och god mat i en annorlunda miljö. Mycket god vegetarisk mat och världens absolut godaste mjölkdrinkar!! Om vi bodde i Riga skulle vi vara här jämt.

Tack Rebecca Å
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Mysigt ställe med uteservering.
Trevlig o serviceminded personal. Väldigt god mat och väldigt bra priser. Lugnt och fint område.

Tack Camilla B
Omdömet skrevs 13 maj 2016

Bra mat till rimliga priser och mycket folk, trendigt och socialt ställe....typisk mötesplats ganska centralt

Tack asa123490

Resenärer som tittade på Lidojosa Varde The Flying Frog tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Lidojosa Varde The Flying Frog? Berätta vad du tyckte!