Omdömet skrevs 24 september 2018 från mobil enhet

Ett jätte fint hotell. Jätte bra familjerum upp delat på 2 rum,med dörr emellan. Hotell frukosten var riktigt fin. Jätte trevlig personal i receptionen.
Nära till allt. Saluhallen ligger bara runt hörnet, Gamla stan lika så.

Bodde här: september 2018, reste med familjen
Tack nessiefee
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell nära gamla stan i Riga. Mycket bra frukostbuffé å spa med bastu. Bra service i reception med tips å taxi. Kan rekommenderas om du tänker stanna ett extra dygn i stan på din kryssning.

Bodde här: september 2018, reste med familjen
Tack gnsk2016
Tallink_Hotel_Riga, Office Manager på Tallink Hotel Riga, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2018

Dear gnsk2016!
Thank you for your review and for choosing our hotel while visited our beautiful capital. We are very pleased to hear that our staff made your stay pleasant and you appreciated our morning sauna facilities, breakfast and hotel location.
Thank you for recommending our hotel to other travelers and we are looking forward to welcome you soon again.
With kind regards,
Una Matisova
Tallink Hotel Riga

Omdömet skrevs 14 september 2018 från mobil enhet

Mycket fräscht hotell. Rekommenderas starkt. Bara en negativ sak. Det fanns ingen blåslampa. Bara mysbelysning på vår sida om sängen. Tänder man den ena så tänds även den andra. Men sköna sängar. Trevlig personal och god frukost

Bodde här: september 2018, reste med vänner
Tack helenaskyani
Omdömet skrevs 3 september 2018 från mobil enhet

Har bott på detta hotell två ggr och varit nöjd efter båda vistelserna. Modernt och fräscht med sköna sängar. Frukostbuffén var bra och restaurangen har även middag till bra priser. Nära till sevärdheter och shopping. Rekommenderas

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack 475mariez
Omdömet skrevs 25 augusti 2018

Bra cervice och fräscha rum men fattades tvål i duschen. Bra frukost med mycket att välja på. Trevlig personal som var mycket serviceminded. Gångavstånd både till saluhallarna , marknad och old city. Jag rekommenderar stället.

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Peter S