Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
108 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
169 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Rixwell Elefant Hotel(Riga)(Mycket prisvärt!)
86 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
112 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
129 US$
99 US$
bedfinder
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 114 US$/natt.

Vi analyserar priser över en 60-dagarsperiod och jämför ditt val med genomsnittspriset på liknande vistelser för att säkerställa att du får bästa möjliga erbjudande.

Dodo Hotel(Riga)(Mycket prisvärt!)
39 US$
38 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
284 US$
Hotels.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
74 US$
ClarionCollection
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
158 US$
142 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
189 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Omdömen (1 092)
Filtrera omdömen
1 092 resultat
Medlemsbetyg
435
500
119
23
15
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
435
500
119
23
15
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
914 av 1 092 omdömen
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Hotell bokat i samband med båtresa Stockholm - Riga. Fint modernt hotell centralt i Riga. Frukost inkluderat i priset och Wi-Fi. Fri tillgång till Sauna på förmiddagen. Bra service och tyst på rummet.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack HeB0
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Tallink_Hotel_Riga, Office Manager på Tallink Hotel Riga, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2018
Google-översättning

Dear HeB0!
Thank you very much for your nice feedback after your stay in our Tallink Hotel Riga. We are delighted to read your positive reply and comments about our breakfast, good service and central location.
We would like to welcome you back and would be glad if next time you could stay with us for a longer time!
With kind regards,
Una Matisova
Tallink Hotel Riga

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Ingen dubbelsäng utan två enkelsängar som man fick skuta ihop.
Skumpan kom sent och utan vinkyl.
Frukosten var den sämsta vi uppleft, smaklös ägg röra, seg bacon, kallt och ofräscht.
Personalen dryg och arrogant.

Det som gör ett litet plus är att det ligger rätt bra till.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Peter E
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Tallink_Hotel_Riga, Office Manager på Tallink Hotel Riga, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2018
Google-översättning

Dear, Peter E!
Thank you very much for your stay at the Tallink Hotel Riga and your honest comments. We constantly work on improving our guests’ satisfaction, therefore, your feedback, positive or negative, helps us to see our product through the eyes of our guests and is highly valuable to us. All your suggestions we have received are kept in our mind to improve these services.
Please accept our apology and invitation to give us another chance to turn this experience to better one!
With kind regards,
Una Matisova
Tallink Hotel Riga

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Hotell med bra läge när gamla stan. Vänlig och språkkunnig personal och bra frukost. Trevlig spa avdelning med jätte bra bastu. Spabesök ingår för hotellgäster på förmiddag. Värt att ta tid för ett besök.

  • Bodde här: februari 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack ullamattila
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Var i Riga på ett dygns arbetsresa med kollegor.
Mycket bra välkomnande när vi kom till receptionen, glada och trevliga tjejer.
Något sov var märkligt var dock att all belysning var avstängd utom vissa lampor
det var även så på våningsplanen och vi fick ingen förklaring varför tyvärr.
Men senare på kvällen så funkade allt, men på morgonen när vi skulle till frukosten så var det mörkt som natten igen.. skumt värre.

Efter arbetsdagen och middagen så hade vi bokat bubbelpoolen och bastun med lite öl och bubbel.
att hyra bubbelpoolen och bastun kostade c.a 300-350 kr timmen och då var vi 5 personer och det funkade bra men lite trångt :-)

Efter bubbelpollen så möttes vi upp i hotell baren för att snacka lite och testa baren och barpersonalen på pulsen!
Svårt att prata med dom men de lyckades leverera iaf, dock satt vi där till sent och de ville stänga och gå hem.
Ingen sa till oss att baren stängde utan de satt lugnt kvar tills vi var nöjda och belåtna.

Frukosten var hyfsad med det vanliga som bacon, prinskorv, äggröra, kokta ägg.
bröd yoghurt, kaffe the m.m.
Lugnt och avkopplat ställe.

Detta hotell var mycket fint och värt pengarna och rekommenderas starkt.

//Micke

Tips för att välja rum: Inte mycket att säga, mer än att rummen var fina och bra.
  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack Mikael A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Tallink_Hotel_Riga, Office Manager på Tallink Hotel Riga, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018
Google-översättning

Dear Mikael A!
Thank you very much for taking time and sharing such a positive and detailed review! We are happy to hear that you and your colleagues enjoyed your stay at Tallink Hotel Riga.
Unfortunately, during your stay we had temporary problems with electricity supply, because of repair works in city. We apologize for any inconvenience that this may have caused you.
Thank you for recommending our hotel to other travelers and we are looking forward to welcome you soon again.
With kind regards,
Una Matisova
Tallink Hotel Riga

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 februari 2018

Tog ett lite finare rum Hade fin utsikt över staden rent och snyggt och ganska rymligt Rum med kyl och dryck på rummet som man kunde ta mot betalning Nära till Stort shopping Center Tyvärr var inte frukosten så Fräsch Skinkan luktade illa när man närmade sig bordet Smakade på den men spottade ut och laxen hade tråkiga torra kanter personalen var trevlig Frukosten kan ju vara dålig dag Jag vet inte Gluten och laktosfritt fanns

Tips för att välja rum: Värt lägga till en lite slant på ett bra rum
  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Els-Mari O
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Tallink_Hotel_Riga, Office Manager på Tallink Hotel Riga, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018
Google-översättning

Dear Els-Mari O!
Thank you for taking the time to share your feedback here on TripAdvisor.
We are happy to hear that overall you enjoyed your stay and that you appreciated our services, especially room cleanness and good location.
However, we are deeply sorry to hear that not everything during your stay was to your fullest satisfaction and your experience with breakfast buffet was not good, as we do understand the importance of it in our clients’ day. Please accept our sincerest apologies for those exceptional lapses which do not reflect our usually very high standards.
We kindly encourage you to visit us again in the future to demonstrate that we can deliver a good guest experience.
With kind regards,
Una Matisova
Tallink Hotel Riga

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen