Omdömet skrevs 14 oktober 2018 från mobil enhet

Jag och min vän bodde på detta hotell en helg. Fantastisk personal med ett gott sinne för service!

Prisvärt hotell, ett av de fräschaste hotellen jag bott på i Europa. Superfin frukost och middag. Kändes som ett skandinaviskt hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Evelina O
Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Mycket bra beläget i gamla stan.
3 minuters gångväg till allt.
Sköna sängar. Bra service. Rent och snyggt. Väldigt bra restaurang för både frukost och middag.
Bastu ingå ingår och är tillgängligt 24-7.
Kom ihåg att vara lite förutseende om ni vill boka.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Filurifax
Omdömet skrevs 17 november 2017

Vi var mycket nöjda med hotellet och vårt rum. Hotellet upplevdes nyrenoverat och fräscht och läget var mycket bra. Skulle absolut rekommendera hotellet! Hotellets bar och loungeområde var mycket trevligt.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Anna D
Omdömet skrevs 12 september 2017

Vi hade en svit som var ganska enkel men mycket trevlig.
Sängarna var sköna
Hotellet var väldigt prisvärt.
Bra frukost utan att på något sätt sticka ut .
Det var rent och fräscht och personalen var väldigt tillmötesgåenfådw .
Läger var bra kanske lite långt till dom bästa restaurangerna ,men taxi kostar inte speciellt mycket .
Om jag ska nämna något negativt så står det att dom har gym ,men det dom räknar som ett gy,må är verkligen inget att han,knappt några maskiner och väldigt litet och trångt ,så bygg ett gym istället

Rumstips: Sviterna är värda sitt pris
Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Mno4
Omdömet skrevs 12 december 2016

Några nätter i Riga, och Neiburgs är rätt hotell.
Bra hotell med STORA rum, moderna faciliteter och en utmärkt frukost.
Trevlig personal med ett utmärkt läge mitt i den gamla stadsdelen av Riga utan att ligga på de lite mer högljudda bargatorna.
En restaurang som nog tillhör de bättre i Riga!?
Bastudelen är utmärkt att boka för ett mindre sällskap.
Tyvärr är gym-delen liten, endast ett löpband.

Datum för vistelsen: december 2016
1  Tack J2477RJjanh