“Spännande”
Omdöme om Neiburgs Restaurant

Neiburgs Restaurant
Rankad som nr 15 av 1 184 Restauranger i Riga
Kök: Europeiskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat, Affärsmöten, Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Såg denna restaurang på TripAdvisor och blev nyfiken.
Min fru och jag letade oss dit och fick ett bra bord. Vi åt bara varsin varmrätt men dom var helt ok och priset med vatten,öl,whisky samt två varmrätter gick på 50€ vilket är helt ok. Testa om ni inte varit här tidigare

Tack michaelnS1857YT

Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Väldigt bra mat och utmärkt service.
Förrätt, varmrätt och efterrätt för två personer för ca €160. Vinet gick på €75.

Tack Filurifax
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Den goda maten och den lyxen till de priset måste jag säga att detta är ett måste på Rigaresan. Jag testade strutsen och den smakade underbart!

Tack viktorgringo021
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Vi fick vänta lite men det var det värt! Kompenserades med ett glas körsbärslikör till notan. Vi testade lettiska specialiteter som stör och rågbrödskaka men också struts, osso buco och bläckfisk var förträffligt. Väl värt ett besök.

Tack Christina L
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, gott vin, men maten var inte riktigt som vi tänkt oss... Jag tog en pasta med piggvar och räkorn och camembertsås.
Pastan var mer som dumplings, väldigt soggiga. Fisken gjorde sig inte så bra med ostsåsen heller..
Min partner åt en burgare på hjortskött, den var torr och osten såg väldigt ledsen ut. Kanske har de bättre kök på kvällarna, men lunchen var sisådär.

Tack Maria N

Resenärer som tittade på Neiburgs Restaurant tittade också på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Besökt Neiburgs Restaurant? Berätta vad du tyckte!