“Jättegod mat”
Omdöme om Neiburgs Restaurant

Neiburgs Restaurant
Rankad som nr 13 av 1 134 Restauranger i Riga
Kök: Europeiskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Familjer med barn, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Vi fick vänta lite men det var det värt! Kompenserades med ett glas körsbärslikör till notan. Vi testade lettiska specialiteter som stör och rågbrödskaka men också struts, osso buco och bläckfisk var förträffligt. Väl värt ett besök.

Tack Christina L

Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, gott vin, men maten var inte riktigt som vi tänkt oss... Jag tog en pasta med piggvar och räkorn och camembertsås.
Pastan var mer som dumplings, väldigt soggiga. Fisken gjorde sig inte så bra med ostsåsen heller..
Min partner åt en burgare på hjortskött, den var torr och osten såg väldigt ledsen ut. Kanske har de bättre kök på kvällarna, men lunchen var sisådär.

Tack Maria N
Omdömet skrevs 16 december 2016

Åt middag på Neiburgs. Fann restaurangen på TA. Restaurangen ligger i gamla Riga vid gågator och med stora fönster ut mot gatorna. Modern, ljus med elegant inredning. Lyxig. Välklädd personal som gav oss professionell, uppmärksam och utmärkt service. Fick ett utmärkt fönsterbord. Menyn var bra och ganska mycket att välja på. Vi åt en beef carpaccio som förrätt. Sedan anka orange och en biffstek. En creme brule som dessert. Maten smakade utmärkt. Drack 5 glas vin och en fl vatten. Notan gick på 90 euro. Inte billigt men lite billigare än hemma i Stockholm. Rekommenderas om du vill klä upp dig lite och gå till en av de bättre restaurangerna i Riga.

Tack JEEngkvist
Omdömet skrevs 19 augusti 2016 från mobil enhet

Letade efter en bra restaurang för middag o fann denna. Måste vara en av de bästa i Gamla stan. God mat, lugn stol, perfekt och vänlig service. Anständiga priser.

Tack El_Charro_pg
Omdömet skrevs 4 augusti 2016

En klassiskt inredd restaurang, mycket fin! Några trevliga platser ute på gatan också. God mat och gott vin till lunch, vi var mycket nöjda! Välklädda och uppmärksamma kypare.

Tack jonolono

Resenärer som tittade på Neiburgs Restaurant tittade också på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Besökt Neiburgs Restaurant? Berätta vad du tyckte!