“Trevlig uteservering”

Rankad som nr 14 av 1 061 Restauranger i Riga
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs september 27 2017 från mobil enhet

Vi fastnade för restaurangen pga dess läge bredvid Peterskyrkan. Här är det ofta gatumusikanter och många som flanerar. Här kunde vi se alla människor som skulle klappa någon av djuren på statyn "Stadsmusikanterna från Bremen" för att få lycka. En kylig kväll men vi erbjöds både filtar och gasvärmare.
Menyn hade både Lettiska och internationella rätter. Vi valde anka som smakade bra och var fint serverad med små delikata tillbehör. Omtänksam och trevlig serveringspersonal.

Tack Gunnel F

Omdömet skrevs augusti 8 2017 från mobil enhet

Helt underbart bra mat! Inget att klaga på. God mat. Fina mat. Trevlig personal. Vettig prissättning.

Tack Robin N
Omdömet skrevs juli 28 2017 från mobil enhet

Här på rekommendation! Trevlig personal! Älg burgare och Majs kyckling. Bra - de kan inte krydda i detta landet . Det kan du lösa själv.. ändå bra betyg!

Tack Arne F
Omdömet skrevs juli 13 2017 från mobil enhet

Vi satt ute på kvällen. Ganska mysigt, men egentligen hade vi velat sitta inne eftersom det var en kylig kväll och vi frös. Det fick vi dock inte med hänvisning till att det var fullt. Sen var det väl lite si och så med det, det fanns flera bord därinne som ingen satt vid på hela kvällen... Så maten var nog värd en fyra, men det kyliga vädret och kyliga bemötandet gjorde upplevelsen till en trea.

Tack HrJonsson
Omdömet skrevs juli 10 2017

Denna restaurang har utsökt mat och är välbesökt. Den är liten så man bör boka bord om man vill äta där på kvällen. På eftermiddagen mellan lunch och middag är det dock lätt att få ett bord.

Tack Ulla M

Resenärer som tittade på Domini Canes tittade också på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Besökt Domini Canes? Berätta vad du tyckte!