Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger väldigt nära vattnet & i utkanten av gamla stan. Enkelt att ta sig till flygplatsen & till centrum. Rummen var stora & stor säng även i enkelrum. Lite väl platta kuddar & täcket var typ obefintligt.
Frukosten var god, olika lettiska rätter vilket alltid är uppskattat!

Datum för vistelsen: april 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Christina O
Omdömet skrevs 22 december 2017

Perfekt placerat för stadsbesök. Trevligt, spaciöst rum. Servicen tveksam, verkar osäker och orutinerad. Frukost helt ok men det charmiga möblemanget är dessvärre inte sittvänligt. Wi-fi funkar klockrent.

Datum för vistelsen: december 2017
1  Tack Christer A
Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Bra och stora rum. Frukost helt ok! Disco eller något liknande spelade typ hela natten, vilket störde oss... heltäckningsmatta känns lite sunkigt. Personalen vid frukosten var trevlig och de i receptionen var bra men lite tystlåten...

Datum för vistelsen: december 2017
2  Tack JennyD2389
Omdömet skrevs 15 december 2016

Det är en härlig atmosfär på hotellet. Det härliga teglet som är synligt på många ställen även i rummen. Matsalen var tyvärr lite överdekorerad med tavlor som inte följde temat på hotellet. Personalen var trevlig och mycket tillmötesgående

Datum för vistelsen: december 2016
1  Tack Malou G
Omdömet skrevs 7 november 2016

Vi, två vuxna och två barn trivdes mycket bra på detta hotell. Läget kunde verkligen inte vara bättre - nära till allt men ändå i den lugnare delen av Gamla stan. Rent, snyggt och ordentligt. Bra frukostbuffé. De erbjuder att ordna transfer till och från flygplatsen. Det är några euro billigare att fixa det själv men ingen jättestor skillnad.

Datum för vistelsen: november 2016
1  Tack Petra L