Öppet i dag: 10:00 - 22:00

Brunflo, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 384 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Riga
från 86,48 US$
från 98,84 US$
Flytande Bastu
1 omdöme
från 74,68 US$
från 247,07 US$
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Mkt bra personal. Klassisk massage avnjöts i en hel timme. Studion tar endast kontanter. Två nöjda svenskar :-)

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack 862jonasl
Omdömet skrevs 31 december 2019 från mobil enhet

Det bästa massagen jag fått någonsin. Jag valde aroma massage. Blev mött av största respekt och lugn. Så nöjd. Bonus för det goda teet jag fick efteråt.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack saraaW6974DL
Omdömet skrevs 2 december 2019

Mycket bra klassisk massage, utförd av en kunnig terapeut. Blev som en ny människa efteråt. Rekommenderas starkt!

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack EwaB378
Omdömet skrevs 18 november 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig spa med fantastisk service och trevlig personal. Underbar massage efter långa promenader.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack kickilucca
Omdömet skrevs 18 november 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe och professionell massage. Rekommenderas verkligenhar fått ryggmassage vid två tillfällen och känner mig mycket bättre.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack LarsS1577