Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 120 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

ClarionCollection
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Boka nu, betala på plats
  • Pool
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 211 US$/natt.

Rixwell Gertrude Hotel(Riga)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rixwell Elefant Hotel(Riga)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

Incheckning var förvirrande. Vi kom tidigt och förväntade inte att rummet skulle vara klart. Men det var det. Glada blev vi och knatade upp. Kommer då in i ett rum med personal som städar. Vi fick vända och bära ned vårt bagage igen. Receptionen bad om ursäkt. Dag två var vi ute hela dagen. Återvänder 1545 för att byta om till spa. Då är rummet inte städat. När jag talar med receptionen berättar de att städpersonal börjar städa efter 1700. Jag påpekade att detta var mycket märkligt. Men de kunde vara snälla så de kunde komma redan 1600.
Frukost riktigt bra m massor med fisk kött efterrätter smothies och varmt. Prosseco, kock som lagade omelett, ägg Florentine etc på beställning.
Fint spa med pool, saltbastu, turkisk bastu och sauna samt jacuzzi. Rekommenderas men hoppas rutinerna blir bättre.
Rummen riktigt fina med massor av tillbehör. Rakhyvlar och tandborste.Välj inte rum 510. Utsikten är bedrövlig.
Trevlig personal.

Bodde här: april 2018, reste med familjen