“Skylten Riga”

Kök: Bar
Bra för: Särskilda tillfällen, Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 17 oktober 2017 från mobil enhet

Ett perfekt ställe för att njuta av en vacker utsikt över Riga eller en
gin & tonic. Du hittar baren högst upp i hotell Radisson blu Latvija.
Boka bord!

Tack leifreidar

Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Goda drinkar med spektakulär utsikt. Här får man en bra överblick av miljonstaden.
Bör besökas dag som kväll/natt.

Tack Jonas B
Omdömet skrevs 10 oktober 2017

Just utsikten gör att många turister samlas högst upp i hotellet för att få en panoramabild av staden. Vi tog en kopp kaffe ena kvällen och en drink nästa kväll i Skyline bar !

Tack 46erling46
Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Bra utsikt och mycket bra service. Helt klart värt ett besök på 26e våningen. Trevlig och bra drinkmeny

Tack Mikael O
Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Fin utsikt, rent fint, klass! God mat och dryck. Bra personal och trevligt ställe att njuta av en fördrink på

Tack Olle J

Resenärer som tittade på Skyline Bar tittade också på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Besökt Skyline Bar? Berätta vad du tyckte!