“Här ser man hela Riga stad !”
Omdöme om Skyline Bar

Skyline Bar
Rankad som nr 54 av 1 167 Restauranger i Riga
Kök: Bar
Bra för: Barhäng, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 10 oktober 2017

Just utsikten gör att många turister samlas högst upp i hotellet för att få en panoramabild av staden. Vi tog en kopp kaffe ena kvällen och en drink nästa kväll i Skyline bar !

Tack 46erling46

Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Bra utsikt och mycket bra service. Helt klart värt ett besök på 26e våningen. Trevlig och bra drinkmeny

Tack Mikael O
Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Fin utsikt, rent fint, klass! God mat och dryck. Bra personal och trevligt ställe att njuta av en fördrink på

Tack Olle J
Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Rigas bästa utsikt från den här baren, belägen på våning 26 på Radisson blu hotel.
Fint att sitta där både när det är ljust ute och när det är mörkt ute.

Trevlig personal, bra priser o en väldigt speciell utsikt från herrarnas toalett, rekommenderas!

Tack Thymania
Omdömet skrevs 14 juli 2017

Hit åker man upp för att se en fantastisk vy över hela Riga. Att drinkarna på ett sådant ställe är dyrare än på annat håll, det förstår man. Men inte att det ska vara entréavgift och dessutom dyrare drycker. Nej tack!

Tack Andris Z

Resenärer som tittade på Skyline Bar tittade också på

Riga, Riga Region

Besökt Skyline Bar? Berätta vad du tyckte!